Thanks, hoop het ook!quote:
Ik haat die mensenquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:37 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nee dat verschilt per keer, goede doelen, kranten etc.
It's okay. Maar waarom dan, dat opdringerige zeker?quote:
Ja, als ik door de stad loop hoef ik niet 20 keer aangesproken te worden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:45 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
It's okay. Maar waarom dan, dat opdringerige zeker?
Poeh poeh.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, als ik door de stad loop hoef ik niet 20 keer aangesproken te worden.
Pas maar op dan, zo meteen ga ik je misschien wel lastig vallen in Utrechtquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, als ik door de stad loop hoef ik niet 20 keer aangesproken te worden.
Des te sneller ik terug ren naar mijn zolderkamerquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:49 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Pas maar op dan, zo meteen ga ik je misschien wel lastig vallen in Utrecht
Mooi!quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:48 schreef Toto69 het volgende:
BlueJeans mag mij wel aan komen spreken hoor.
Ook netjes.quote:
Wat heb je? Zolang je niet over het brood gaat overgeven kan je je er wel overheen zetten toch?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook netjes.
Ik weet nog niet of ik ga werken, voel me ook niet zo lekker.Kijk morgen wel even.
Nah. Heb een lichte verhoging nu. Daarom morgen even afwachten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat heb je? Zolang je niet over het brood gaat overgeven kan je je er wel overheen zetten toch?
Ik zou gewoon gaan werken, die toeslag manquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah. Heb een lichte verhoging nu. Daarom morgen even afwachten.
How come?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:53 schreef d4v1d het volgende:
Mijn arm doet nogsteeds pijn van mijn valpartij op werk gisteravond_
I know, DAAROM DUS AFWACHTEN.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gaan werken, die toeslag man
Je hebt van die actietafels waar producten uit de bonus op liggen. Nu gingen we dus gister kerstversiering bevestigen, ik zo op een actietafel gaan staan om iets aan het plafond te bevestigen. Toen het vast zat sprong ik van die actietafel af en val vervolgens achterover en vang m'n val op met mn armquote:
*fappartijquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:53 schreef d4v1d het volgende:
Mijn arm doet nogsteeds pijn van mijn valpartij op werk gisteravond_
Ik kijk alleen op MtGox en daar staat het op 877quote:
Er staat iets met hoog/laag. Heb weinig verstand van hoe een beurs/valuta werkt wat het handelen er in betreftquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kijk alleen op MtGox en daar staat het op 877
Ik vind dat hele Bitcoin gebeuren vaag maar tegelijkertijd wel leuk om in de gaten te houden al is het pure speculatie (gokken)quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er staat iets met hoog/laag. Heb weinig verstand van hoe een beurs/valuta werkt wat het handelen er in betreft
Ja, erg stabiel is het nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind dat hele Bitcoin gebeuren vaag maar tegelijkertijd wel leuk om in de gaten te houden al is het pure speculatie (gokken)
Nee, alles behalvequote:Op vrijdag 6 december 2013 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, erg stabiel is het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |