#1 rijdt tegen #7 of #8. Dat wordt bepaald door de loting.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
En Rusland niet. Die gaan denk ik als 8e in de eerste ronde tegen NL moeten.
Veel sterker kan het op dit moment toch niet? Mantia won nog de 1500 gisterenquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Amerika start met J. Kuck, J. Mantia, S. Davis. Geen fantastische opstelling... Moeten misschien wel oppassen voor Korea
Bedankt, HMF.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:58 schreef Mansjester het volgende:
Ondertussen heeft Polen een goede TP gereden
Nee, dat klopt. Maar normaal rijden ze met Hansen, Kuck, Marsicano/Davisquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Veel sterker kan het op dit moment toch niet? Mantia won nog de 1500 gisteren
Marsicano is uit vorm man. Alleen Hansen mis je dus.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar normaal rijden ze met Hansen, Kuck, Marsicano/Davis
Kan je zien wie wie isquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:17 schreef vaarsuvius het volgende:
hebben die gele rode en witte banden nog een betekenis?
Wellicht voor de jury om de schaatser te kunnen identificeren (bij fouten oid).quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:17 schreef vaarsuvius het volgende:
hebben die gele rode en witte banden nog een betekenis?
Als Korea 1e wordt en Nederland 2e, USA 3e dan is Korea 2e in het klassement.. Maar dat zal niet gebeurenquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nog steeds niet duidelijk toch?
Dat moet toch mogelijk zijn, maar denk niet dat ze eerste wordenquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:29 schreef Montov het volgende:
Nederland moet de tijd van Polen verbeteren om zeker te zijn van de 1e plek in het klassement. En dat is belangrijk voor de loting.
Ik quote verkeerdquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als Korea 1e wordt en Nederland 2e, USA 3e dan is Korea 2e in het klassement.. Maar dat zal niet gebeuren
Ah okquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik quote verkeerdMoest het bericht over de diskwalificatie van Polen zijn
Of jij bent gek of de commentator op ARD is gek, denk ikquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
[..]
Ben ik nou gek of staan ze nu in punten gelijk met Frankrijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |