Kan de KNSB dan niet de matrix 'overrulen' door Ket toch niet te sturen? Lullig sowieso, maar ja uit belang voor de TP en andere afstanden?quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die gaat hij rijden op het KKT. Het grootste 'gevaar' is dat iemand als pakweg Ket de 1500 zou winnen. Dan neemt die een dure plaats in, terwijl hij een zeer kleine kans heeft op een medaille, niet goed genoeg is op andere afstanden en niet bruikbaar is in de pursuit.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja, volgens mij hadden ze hier een aparte aanwijsplek voor toch?
Er zijn 2 aanwijsplekken voor de achtervolging en 1 aanwijsplek voor een 'wereldtopper'.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:37 schreef Marcoss het volgende:
En altijd afwachten of er geen topper ziek wordt op het OKT..
Nee, tegen een 1e plaats kan niets gedaan worden zover ik weet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan de KNSB dan niet de matrix 'overrulen' door Ket toch niet te sturen? Lullig sowieso, maar ja uit belang voor de TP en andere afstanden?
Weet ik, maar 1 aanwijsplek is niet veel. 4 jaar geleden hoefde Kramer niet eens te starten om zeker te zijn van de Spelenquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:39 schreef Montov het volgende:
[..]
[..]
Er zijn 2 aanwijsplekken voor de achtervolging en 1 aanwijsplek voor een 'wereldtopper'.
Klopt, toen kon je als wereldkampioen en een overwinning in een WorldCup al geplaatst zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Weet ik, maar 1 aanwijsplek is niet veel. 4 jaar geleden hoefde Kramer niet eens te starten om zeker te zijn van de Spelen
Ik heb even de uitslagen van het NK afstanden erbij gepakt. Als je die uitslagen meeneemt, zou ziets niet eens idioot zijnquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, het grote gevaar is dat Hospes iedereen er ineens op legt op de 500, of dat dat eerder genoemde groepje ineens beter blijkt dan de verwachte Verweij/Nuis.
Hoewel een Hospes die iedereen erop legt natuurlijk ook een medaillekandidaat zou moeten zijn
Je moet je plaatsen voor OKT inderdaad, maar Ket is daar al voor geplaatst denk ikquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Werken ze nog met nominaties eigenlijk? Want die zou zo'n Ket dan vermoedelijk niet krijgen..
Ja maar ik kan me herinenren dat op het vorige OKT je zonder 'nominatie' eerste moest worden op een afstand om je nominatie te verkrijgen, of aangewezen moest worden door de KNSB voor een nominatiequote:Op zaterdag 7 december 2013 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet je plaatsen voor OKT inderdaad, maar Ket is daar al voor geplaatst denk ik
http://knsb.nl/files/2013(...)sie-20-september.pdf
Otterspeer? Dat moet Verweij zijn toch?quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb even de uitslagen van het NK afstanden erbij gepakt. Als je die uitslagen meeneemt, zou ziets niet eens idioot zijn![]()
500
Hospes
RM
Smeekens
MM
1000
Groothuis
Nuis
Otterspeer
De Vries
1500
Tuitert
Verweij
Ket
Nuis
5000
Kramer
Blokhuijsen
De jong
10000
Kramer
De Jong
Bergsma
Dat klopt, dat recht heeft de selectiecommissie nog,quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar ik kan me herinenren dat op het vorige OKT je zonder 'nominatie' eerste moest worden op een afstand om je nominatie te verkrijgen, of aangewezen moest worden door de KNSB voor een nominatie
quote:2. Deelname 500, 1.000 en 1.500 meter dames/heren (maximaal 20 rijders):
De beste 12 rijders van het KPN NK Afstanden (25/27 oktober 2013);
De beste 2 nog niet geplaatste rijders van Holland Cup 2 (16/17 november 2013);
De beste 2 nog niet geplaatste rijders op grond van SARA (Europese tijden, d.d. 16 december
2013);
De SCL kan rijders toevoegen om te komen tot het maximale aantal deelnemers van 20.
Ja klopt, in de daadwerkelijke uitslag bij de NK stond Verweij daar. Maar ik deed een prognose over het OKTquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Otterspeer? Dat moet Verweij zijn toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, op het OKT zelf. Maar blijkbaar is de status van elke rijder op het OKT gelijk. Dan moeten Nuis en Verweij gewoon vlammen. Ket ipv Tuitert zal me niet zo boeien.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat klopt, dat recht heeft de selectiecommissie nog,
[..]
Je kan genomineerd worden voor het OKT, niet voor het OS zelf nee. Dan zal je hard moeten rijden op het OKT. Jammer voor de mensen die geblesseerd zijn danquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, op het OKT zelf. Maar blijkbaar is de status van elke rijder op het OKT gelijk. Dan moeten Nuis en Verweij gewoon vlammen. Ket ipv Tuitert zal me niet zo boeien.
Zo bedoel ik het ook niet eens. Vroeger had je een 'geplaatste' en 'ongeplaatste' status op het OKT. Met een 'geplaatste' status was je zeker als je je in de matrix reed, met een 'ongeplaatste' niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan genomineerd worden voor het OKT, niet voor het OS zelf nee. Dan zal je hard moeten rijden op het OKT. Jammer voor de mensen die geblesseerd zijn dan
En nog 7 over die vermoedelijk maximaal dubbel bezet gaan worden door Nuis, en heel misschien Verweijquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
De rest zal nog wel relevant zijn want Kramer wordt toch 1e op 5 en 10, Bergsma en De Jong 2e en 3e.. Dan heb je al 6 van de 13 plekken ingevuld.
Misschien dat Blokhuijsen zich daar nog tussen rijdt op het moment dat de Jong tegenvaltquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
De rest zal nog wel relevant zijn want Kramer wordt toch 1e op 5 en 10, Bergsma en De Jong 2e en 3e.. Dan heb je al 6 van de 13 plekken ingevuld.
En Rusland niet. Die gaan denk ik als 8e in de eerste ronde tegen NL moeten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:58 schreef Mansjester het volgende:
Ondertussen heeft Polen een goede TP gereden
Yep, Canada moet oppassen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:58 schreef Mansjester het volgende:
Ondertussen heeft Polen een goede TP gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |