Kan je zien wie wie isquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:17 schreef vaarsuvius het volgende:
hebben die gele rode en witte banden nog een betekenis?
Wellicht voor de jury om de schaatser te kunnen identificeren (bij fouten oid).quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:17 schreef vaarsuvius het volgende:
hebben die gele rode en witte banden nog een betekenis?
Als Korea 1e wordt en Nederland 2e, USA 3e dan is Korea 2e in het klassement.. Maar dat zal niet gebeurenquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nog steeds niet duidelijk toch?
Dat moet toch mogelijk zijn, maar denk niet dat ze eerste wordenquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:29 schreef Montov het volgende:
Nederland moet de tijd van Polen verbeteren om zeker te zijn van de 1e plek in het klassement. En dat is belangrijk voor de loting.
Ik quote verkeerdquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als Korea 1e wordt en Nederland 2e, USA 3e dan is Korea 2e in het klassement.. Maar dat zal niet gebeuren
Ah okquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik quote verkeerdMoest het bericht over de diskwalificatie van Polen zijn
Of jij bent gek of de commentator op ARD is gek, denk ikquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
[..]
Ben ik nou gek of staan ze nu in punten gelijk met Frankrijk?
Frankrijk heeft 80 punten, Duitsland 70. 5e plek voor Duitsland is nu 50 punten, de 7e plek voor Frankrijk is 40 punten. Daarmee staan ze gelijk lijkt me.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of jij bent gek of de commentator op ARD is gek, denk ik
Vooral de mogelijke diskwalificatie van Polen was ehm... verwarrend.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:36 schreef Wombcat het volgende:
Goed commentaar"Het wachten is op de officiële stand, dat lijkt me het handigste". Het is ook erg moeilijk als commentator om dat zelf uit te rekenen. Dan kun je er niet zo goed niemand neerzetten.
Ik zou op zich wel liever Frankrijk hebben.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:38 schreef Montov het volgende:
[..]
Vooral de mogelijke diskwalificatie van Polen was ehm... verwarrend.
Nederland dus tegen Rusland of Frankrijk in de 1e ronde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Wordt een keer tijd ja...quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland zou op TP niemand hoeven vrezen, die moeten ze gewoon dik gaan winnen
Ja maar laat iemand anders maar tegen die Russen beginnen. Ik heb er tegen iedereen alle vertrouwen in, maar niet als Ivan de Verschikkelijke en Yuskovje tegenover ze staanquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
ja, maar dat zeiden we in 2006 en 2010 ook. Het is dan ook niet voor niets dat de ploegenachtervolging nu serieus wordt genomenquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:muldermichel twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 18:48:09Aan de overkant van de weg naast de ijsbaan en wat krijgen we? Medailles van chocolade http://t.co/BADEmrULXQ reageer retweet
Die arme regie-assistent.quote:Op zondag 8 december 2013 13:47 schreef Mansjester het volgende:
Haha, commentator heeft niet door dat wij hem horen
Wat werd er gezegd?quote:Op zondag 8 december 2013 13:47 schreef Mansjester het volgende:
Haha, commentator heeft niet door dat wij hem horen
Hoe ze het gingen doen met de kaart en pauze ofzo.De commentator zei ook: ik mag, twee worden vijf lettersquote:
En toch is het mogelijk dat ze alle 4 op de 500 mogen, dus ook Hospes.quote:Op zondag 8 december 2013 14:10 schreef Montov het volgende:
Prestatiematrix wordt superbelangrtijk voor de 500m op het KKT.
Plaats 4 en wellicht ook plaats 3 worden penibel voor de 10 mannen voor Sochi.
Dat is funest voor de TP.quote:Op zondag 8 december 2013 14:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
En toch is het mogelijk dat ze alle 4 op de 500 mogen, dus ook Hospes.
Klopt, als Ket, Tuitert, Groothuis en Otterspeer het laten liggen is het geen probleem.quote:Op zondag 8 december 2013 14:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
En toch is het mogelijk dat ze alle 4 op de 500 mogen, dus ook Hospes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |