Zo eens gezindquote:
Neequote:Op vrijdag 6 december 2013 16:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Open er een topic over, AnthonyZeus is je voor gegaan.
Daarom, de minderheid past zich aan aan de meerderheid.quote:
Ja zeg, dat jij nou ergens helemaal in de Twentse bossen woont is niet onze schuld.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, twee en een half uur reizen voor een meetje.
Eigenlijk zou ik wel moeten komen, gewoon als troll.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke, dus als ik ga blijf jij thuis?
Moooooi. Opgelost
Oh dat valt dan nog meequote:
Twentse bossenquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daarom, de minderheid past zich aan aan de meerderheid.
[..]
Ja zeg, dat jij nou ergens helemaal in de Twentse bossen woont is niet onze schuld.
Ja, zodat je net als hier de sfeer kan verzieken inderdaad?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik wel moeten komen, gewoon als troll.
Nou dan hoef je je niet te verkleden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik wel moeten komen, gewoon als troll.
Precies, paar bakstenen mee.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zodat je net als hier de sfeer kan verzieken inderdaad?
Rotterdam is best makkelijk te bereiken vanaf hier.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daarom, de minderheid past zich aan aan de meerderheid.
Ik in eerste instantie ook... maar de vrouw is geweldig en het karakter is top!!!quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat valt dan nog mee![]()
Ik zou al wel zijn afgekapt op het kind maar oke, dat ben ik
Ik wilde net een kostuum van jou aantrekken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou dan hoef je je niet te verkleden.
Kneusquote:
Waar zie jij een rel?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:20 schreef supersof het volgende:
whahahaha ik zei tog, mod weg en komt werr rel LOL haiahiahhooo
Zie Tjacka niet als mod.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:20 schreef supersof het volgende:
whahahaha ik zei tog, mod weg en komt werr rel LOL haiahiahhooo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |