ik wil ook een zoonquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:59 schreef Fok-it het volgende:
Wel een zoontje, en hij gaat op zijn 4de al op voetbal, want hij moet en zal een prof worden later. En dan heb ik later een kaolo-lekker pensioentje
Of je krijgt een dochtertje dat later op de Wallen gaat staan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:59 schreef Fok-it het volgende:
Wel een zoontje, en hij gaat op zijn 4de al op voetbal, want hij moet en zal een prof worden later. En dan heb ik later een kaolo-lekker pensioentje
Denk dat broer-zus wel het leukst is.quote:
Daar kan ik ook aardig pensioen uit halenquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of je krijgt een dochtertje dat later op de Wallen gaat staan.
"PAPA, JE VERPEST MIJN LEVEN!!!11!!!quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou wel veel te beschermend zijn tegen een dochter
Ja, zoiets zou het worden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
"PAPA, JE VERPEST MIJN LEVEN!!!11!!!"
Eerste jongen bij d`r thuis krijgt gelijk een hoek als hij aan d`r zitquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou wel veel te beschermend zijn tegen een dochter
Ja, zulke taferelen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste jongen bij d`r thuis krijgt gelijk een hoek als hij aan d`r zit
Nee, ik zou mijn kinderen wel redelijk vrij opvoeden. Ook weer niet te vrij. Oom en tante van me deden dat bij hun kinderen en die zijn flink ontspoordquote:
Bij mij is zo'n beetje alles misluktquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:06 schreef Tjacka het volgende:
Je moet ze discipline mee geven dat is bij mij mislukt.
in welk opzicht vrijquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik zou mijn kinderen wel redelijk vrij opvoeden. Ook weer niet te vrij. Oom en tante van me deden dat bij hun kinderen en die zijn flink ontspoord
Nou dingen sowieso niet te snel verbieden. Controleren. dat soort ongein.quote:
Ach, ik ben nauwelijks opgevoed en ik ben best oké.quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik zou mijn kinderen wel redelijk vrij opvoeden. Ook weer niet te vrij. Oom en tante van me deden dat bij hun kinderen en die zijn flink ontspoord
En wat hebben ze goed gedaan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:06 schreef Tjacka het volgende:
Je moet ze discipline mee geven dat is bij mij mislukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |