Als buitenstaander, is iets tussen hun 2.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bedoel je nooit een oordeel over? Of zou je datzelfde ook zeggen als je chimi zou cheaten?
Ja oke, maar goed. dat komt misschien ook omdat je hem kent. Als een random iemand gewoon 4 keer in 1 relatie vreemdgaat is het gewoon een jerk tochquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als buitenstaander, is iets tussen hun 2.
Sowieso respect voor jonge gozers die bij de moeder van hun kind(eren) blijven.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Trouwens best een goede vader naar z'n capaciteiten.
Dat wel ja.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sowieso respect voor jonge gozers die bij de moeder van hun kind(eren) blijven.
Sowieso.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sowieso respect voor jonge gozers die bij de moeder van hun kind(eren) blijven.
Ik zou haar van te voren duidelijk maken dat ze goed controleert of ze haar pil goed inneemt. Genoeg van die bitches die dat ook doen hequote:
quote:
Gestoorde krengen moet je sowieso vermijden, Fok-it.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou haar van te voren duidelijk maken dat ze goed controleert of ze haar pil goed inneemt. Genoeg van die bitches die dat ook doen heExpres niet innemen en dat soort ongein.
Gewoon voorkomen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:51 schreef Ezell het volgende:
Best kut. Maar beter dan nu zeggen dat je zou blijven en dan niet aan je woord houden zodra het echt zo is.
Stille wateren hebben diepe gronden. Nee maar ik zou haar wel gewoon zeggen dat ik alleen kinderen wil als ik er zelf achter sta, en een `foutje'' is voor mij niet acceptabel denk ik.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:51 schreef Ezell het volgende:
[..]Best kut. Maar beter dan nu zeggen dat je zou blijven en dan niet aan je woord houden zodra het echt zo is.
[..]
Gestoorde krengen moet je sowieso vermijden, Fok-it.![]()
Dan abortus, al ben ik bang dat ik dat er niet door zou krijgen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het hoeft maar één keer fout te gaan.
Stel dat je zo'n situatie komt hê. Wat doe je?quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stille wateren hebben diepe gronden. Nee maar ik zou haar wel gewoon zeggen dat ik alleen kinderen wil als ik er zelf achter sta, en een `foutje'' is voor mij niet acceptabel denk ik.
Jij wil nooit kinderen dus?quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan abortus, al ben ik bang dat ik dat er niet door zou krijgen.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:55 schreef Fok-it het volgende:
Daarom mannenpil. Die zou ik echt op een OCD-achtige manier slikken.
Abortus. Ze weet mijn mening. Dus ja.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Stel dat je zo'n situatie komt hê. Wat doe je?
[..]
Jij wil nooit kinderen dus?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:56 schreef Fok-it het volgende:
Stel dat je zo'n situatie komt hê. Wat doe je?
quote:
Nu ik erover nadenk, dat krijg ik hier niet voor elkaar ben ik bang, een abortus.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Abortus. Ze weet mijn mening. Dus ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |