quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Spannend, volgende week is een oude kennis van me uitgerekend voor d'r 2e kind.
Ze is 17
Trailor trash.
bij haar eerste ongesteldheid tochquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]Tering zeg.. Wanneer kreeg ze haar eerste?
Toen ze 15 was als ik me goed herinner. D'r vriend is een best goede mattie van me.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]Tering zeg.. Wanneer kreeg ze haar eerste?
En die heeft haar niet linea recta gedumpt? Zoals 85 procent van die jonge gasten zouden doenquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ze 15 was als ik me goed herinner. D'r vriend is een best goede mattie van me.
Whutquote:
Hij is wel 4 keer vreemd gegaan het eerste jaar, ontdekte ze en ze dumpte hem. Toen was het weer goed na 2 weken, en een maand later trouwden ze.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die heeft haar niet linea recta gedumpt? Zoals 85 procent van die jonge gasten zouden doen
Mi gado.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij is wel 4 keer vreemd gegaan het eerste jaar, ontdekte ze en ze dumpte hem. Toen was het weer goed na 2 weken, en een maand later trouwden ze.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij is wel 4 keer vreemd gegaan het eerste jaar, ontdekte ze en ze dumpte hem. Toen was het weer goed na 2 weken, en een maand later trouwden ze.
Behalve dat hij 4x vreemd gaat dan.quote:
Daarom vind ik het zo knap.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve dat hij 4x vreemd gaat dan.
Tja, kan gebeuren. Ik heb daar nooit zo een oordeel over.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve dat hij 4x vreemd gaat dan.
Ik ookquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daarom vind ik het zo knap.Damn, had hem allang de deur gewezen.
Hoe bedoel je nooit een oordeel over? Of zou je datzelfde ook zeggen als je chimi zou cheaten?quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, kan gebeuren. Ik heb daar nooit zo een oordeel over.
Verder is ie niet helemaal goed, en is ie sinds z'n 13e niet naar school geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |