abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133969302
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:10 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Trouwens ik heb nog een probleempje.. misschien heb jij wat tips aangezien jij bij mij overkomt alsof je all knowing bent op het gebied van liefde _O-

Problem: Als ik voorbij het probleem kom van de eerste stap zetten dat voor mij echt mij main issue is, dan heb ik vaak dat als ik weet dat ik het meisje kan krijgen, ik echt helemaal op haar afknap ;( dan verlies ik mijn interesse echt heel snel omdat ik ze snel kan overhalen om allemaal dingen te doen :').. en dan denk ik altijd.. dan heb ik wat ik wil en dan hoef ik het niet meer :X
AMai jongen, Ik ,"all knowing" komaan hé zeg, niet overdrijven!
Wat jouw probleem betreft, verwar je volgens mij seks met interesse in iemand hebben en "liefde".
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_133969304
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:16 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ik snap dat niet. Vind het heerlijk om met een meisje in m'n armen wakker te worden.
Misschien heb ik gewoon issues met mijn emoties.. houd er namelijk niet echt van om in touch te zijn met mijn gevoelens..

ik hou er overigens ook niet van als random meiden ineens komen plakken bij me.. dan heb ik echt zoiets van donder op :P, ik geef je toestemming wanneer ik wil dat je dat doet _O-.

Heb jij nooit dat jij uitgekeken raakt op een meid als je haar alles kan laten doen wat jij wilt?
Waz met jou!
pi_133969316
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat?
Soms snap ik je reacties niet, sorry schatteuuu, vergeef je het me dan?
pi_133969343
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Kom maar langs. Ik ben niet op zoek naar een relatie.
Humor is belangrijk *)
pi_133969358
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:20 schreef complicate het volgende:

[..]

Soms snap ik je reacties niet, sorry schatteuuu, vergeef je het me dan?
_O-
Ik vind het helemaal best.
Rustig aan.
pi_133969363
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:20 schreef complicate het volgende:

[..]

AMai jongen, Ik ,"all knowing" komaan hé zeg, niet overdrijven!
Wat jouw probleem betreft, verwar je volgens mij seks met interesse in iemand hebben en "liefde".
Hmm ik weet niet.. heb wel eens gehad dat ik echt vet lang heb lopen daten met een meid zoenen en zo.. maar omdat ik weet dat ik haar al zeg maar heb veroverd hoef ik haar gewoon niet meer :p.

En k vond haar toch wel echt leuk omdat ik me zelf erop betrapte dat ik veel aan har dacht en al die onzin :P.
Waz met jou!
  vrijdag 6 december 2013 @ 01:26:45 #207
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133969408
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:20 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Misschien heb ik gewoon issues met mijn emoties.. houd er namelijk niet echt van om in touch te zijn met mijn gevoelens..

ik hou er overigens ook niet van als random meiden ineens komen plakken bij me.. dan heb ik echt zoiets van donder op :P, ik geef je toestemming wanneer ik wil dat je dat doet _O-.

Heb jij nooit dat jij uitgekeken raakt op een meid als je haar alles kan laten doen wat jij wilt?
Ben nog nooit een meisje tegengekomen die ik alles kan laten doen wat ik wil. De vibe bouw je samen, ze heeft op elk moment de keuze wat ze wil doen met wat ik haar geef.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_133969428
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:23 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Hmm ik weet niet.. heb wel eens gehad dat ik echt vet lang heb lopen daten met een meid zoenen en zo.. maar omdat ik weet dat ik haar al zeg maar heb veroverd hoef ik haar gewoon niet meer :p.

En k vond haar toch wel echt leuk omdat ik me zelf erop betrapte dat ik veel aan har dacht en al die onzin :P.
Vanaf nu noem ik je "complicate" :). Dan hebben we dezelfde naam, maar ik ben toch veel minder "complicated" dan je hoor!
pi_133969435
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:26 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ben nog nooit een meisje tegengekomen die ik alles kan laten doen wat ik wil. De vibe bouw je samen, ze heeft op elk moment de keuze wat ze wil doen met wat ik haar geef.
Ik denk dat ik een verkeerde kijk heb op vrouwen...of iig sommige echt fucked up behandel (werd vroeger namelijk fucked up behandelt door hun.. dus is er beetje in blijven steken denk ik :P)
Waz met jou!
  vrijdag 6 december 2013 @ 01:30:11 #210
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133969452
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:23 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Heb je seks met haar gehad?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_133969453
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:28 schreef complicate het volgende:

[..]

Vanaf nu noem ik je "complicate" :). Dan hebben we dezelfde naam, maar ik ben toch veel minder "complicated" dan je hoor!
_O- zullen we van account wisselen? :P

haha ik snap me zelf soms echt niet.. ik ben gewoon raar op het gebied van de liefde :P.
Waz met jou!
pi_133969473
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Heb je seks met haar gehad?
Dat niet eens.. maar ik zou dan alleen hoeven te zeggen van, kom naar me huis of ik kom naar jou huis en dan weet ik dat ik het krijg..
Waz met jou!
  vrijdag 6 december 2013 @ 01:36:23 #213
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133969520
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:31 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Dat niet eens.. maar ik zou dan alleen hoeven te zeggen van, kom naar me huis of ik kom naar jou huis en dan weet ik dat ik het krijg..
Denk dat het een leugentje is dat je jezelf wijsmaakt om niemand dichtbij te laten komen. Of nouja, het risico lopen dat nadat je haar dichtbij laat komen en ze vervolgens weggaat.
pi_133969531
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:30 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

_O- zullen we van account wisselen? :P

haha ik snap me zelf soms echt niet.. ik ben gewoon raar op het gebied van de liefde :P.
Mijn account is complicate en ik ben eigenlijk moe nu, ik ga maffen , betekent "slapen" in hollands , heb ik geleerd vandaag. Of heb ik het weer mis :{
pi_133969569
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:36 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Denk dat het een leugentje is dat je jezelf wijsmaakt om niemand dichtbij te laten komen. Of nouja, het risico lopen dat nadat je haar dichtbij laat komen en ze vervolgens weggaat.
hahah nee echt... ik heb letterlijk smsjes/apps gehad waarin ze zeiden van: "ik ben alleen thuis" "ik kan echt goed masseren hoor ;)" maar ik knap gewoon echt af.. ik kan als ik zo in Nederland ben een paar berichten sturen naar een paar meiden om af te spreken en daar blijven slapen.. en nee ik ben niet gefriendzoned :P.

maar om een of andere reden heb ik daar niet echt trek in, en ik kan het denk ik ook niet echt maken om te neuken en dan weer weg te gaan :P.. dat is eigenlijk wat ik het liefste zou doen maar ja ik wil ook niet dat ze zich als een hoer gaan voelen _O-..

Ik heb trouwens ook bindingsangst en vind het hele gedoe om rekening te houden met gevoelens op het gebied van de liefde echt klote.
Waz met jou!
pi_133969579
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:37 schreef complicate het volgende:

[..]

Mijn account is complicate en ik ben eigenlijk moe nu, ik ga maffen , betekent "slapen" in hollands , heb ik geleerd vandaag. Of heb ik het weer mis :{
Nee het is perfect!, je begint te integreren! :D ^O^

pit ze!. (betekent slaap lekker in het hollands)
Waz met jou!
  vrijdag 6 december 2013 @ 01:48:23 #217
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133969645
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:40 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

hahah nee echt... ik heb letterlijk smsjes/apps gehad waarin ze zeiden van: "ik ben alleen thuis" "ik kan echt goed masseren hoor ;)" maar ik knap gewoon echt af.. ik kan als ik zo in Nederland ben een paar berichten sturen naar een paar meiden om af te spreken en daar blijven slapen.. en nee ik ben niet gefriendzoned :P.

maar om een of andere reden heb ik daar niet echt trek in, en ik kan het denk ik ook niet echt maken om te neuken en dan weer weg te gaan :P.. dat is eigenlijk wat ik het liefste zou doen maar ja ik wil ook niet dat ze zich als een hoer gaan voelen _O-..

Ik heb trouwens ook bindingsangst en vind het hele gedoe om rekening te houden met gevoelens op het gebied van de liefde echt klote.
Bindingsangst en verlatingsangst zijn 2 namen voor hetzelfde beestje: Ik ben niet goed genoeg

Jezelf open en kwetsbaar opstellen is een heel krachtig iets om te kunnen doen. Als je je hele leven bang bent voor connectie zal je het nooit krijgen. Het risico moet je leren durven nemen man. Ga met die chicks daten, geef jezelf volledig, en geniet van de tijd die je met ze doorbrengt.
pi_133969763
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:48 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Bindingsangst en verlatingsangst zijn 2 namen voor hetzelfde beestje: Ik ben niet goed genoeg

Jezelf open en kwetsbaar opstellen is een heel krachtig iets om te kunnen doen. Als je je hele leven bang bent voor connectie zal je het nooit krijgen. Het risico moet je leren durven nemen man. Ga met die chicks daten, geef jezelf volledig, geniet van de tijd die je met ze doorbrengt.
Hmm het is niet zozeer dat ik denk dat ik niet goed genoeg ben.. tenminste nu voel ik me wel gewoon zeker van me zelf en weet ik dat ik een goede vriend kan zijn indien nodig :P.

Conjo je hebt wel gelijk man :P.. maar ik vind het echt vreselijk als meiden echt dingen zeggen als "ik weet niet wat ik zonder je moet" of "jij bent mijn alles" ik wil dat helemaal niet zijn :P dat is me gewoon veels te veel :P. Of ik vind het nameljk echt vreselijk om niet te kunnen doen wat ik wil wanneer ik wil... en dat zeg ik niet omdat ik bang ben dat iemand me pijn doet maar omdat ik echt van mijn vrijheid hou.

Ik zal toch uit mijn comfort zone moeten stappen.. maar aan de andere kant kijk ik op tegen al het gezeik... ik krijg namelijk altijd gezeik zodra ik emotioneel verbonden raak met een meid.
Waz met jou!
pi_133970772
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 23:00 schreef complicate het volgende:

[..]

Dus ook geen behoefte in *****?
(hopelijk ben je ouder dan 18)
Dat wel hoor ;)
pi_133971367
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 00:53 schreef complicate het volgende:

[..]

1 keer per week mastruberen :{ wat is niet zoveel dan?
Het is masturberen, niet mastruberen :')
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133971882
Masturberen
Mastruberen
Mastuberen
Mastaberen
Maastraberen
Als je om 1 uur 's nachts klaarkomt denk je dan na over het woord “masturberen”, sommige mensen hebben echt problemen! :')

[ Bericht 0% gewijzigd door complicate op 06-12-2013 09:25:59 ]
pi_133971905
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 05:24 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat wel hoor ;)
Gezonde man ;)
  vrijdag 6 december 2013 @ 10:02:21 #223
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133972605
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:48 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Jezelf open en kwetsbaar opstellen is een heel krachtig iets om te kunnen doen. Als je je hele leven bang bent voor connectie zal je het nooit krijgen. Het risico moet je leren durven nemen man. Ga met die chicks daten, geef jezelf volledig, en geniet van de tijd die je met ze doorbrengt.
Hoe verhoud 'ik ben niet goed/interessant genoeg zich tot deze twee? Dan geef je jezelf toch ook niet open als zelfbescherming tegen afwijzing?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_133973127
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 09:16 schreef complicate het volgende:

[..]

Gezonde man ;)
Zullen we samen gezond gaan doen? :D
  vrijdag 6 december 2013 @ 10:38:38 #225
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133973207
:')