AMai jongen, Ik ,"all knowing" komaan hé zeg, niet overdrijven!quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:10 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Trouwens ik heb nog een probleempje.. misschien heb jij wat tips aangezien jij bij mij overkomt alsof je all knowing bent op het gebied van liefde
Problem: Als ik voorbij het probleem kom van de eerste stap zetten dat voor mij echt mij main issue is, dan heb ik vaak dat als ik weet dat ik het meisje kan krijgen, ik echt helemaal op haar afknapdan verlies ik mijn interesse echt heel snel omdat ik ze snel kan overhalen om allemaal dingen te doen
.. en dan denk ik altijd.. dan heb ik wat ik wil en dan hoef ik het niet meer
Misschien heb ik gewoon issues met mijn emoties.. houd er namelijk niet echt van om in touch te zijn met mijn gevoelens..quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:16 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Vind het heerlijk om met een meisje in m'n armen wakker te worden.
Soms snap ik je reacties niet, sorry schatteuuu, vergeef je het me dan?quote:
Humor is belangrijkquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Kom maar langs. Ik ben niet op zoek naar een relatie.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Soms snap ik je reacties niet, sorry schatteuuu, vergeef je het me dan?
Hmm ik weet niet.. heb wel eens gehad dat ik echt vet lang heb lopen daten met een meid zoenen en zo.. maar omdat ik weet dat ik haar al zeg maar heb veroverd hoef ik haar gewoon niet meer :p.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:20 schreef complicate het volgende:
[..]
AMai jongen, Ik ,"all knowing" komaan hé zeg, niet overdrijven!
Wat jouw probleem betreft, verwar je volgens mij seks met interesse in iemand hebben en "liefde".
Ben nog nooit een meisje tegengekomen die ik alles kan laten doen wat ik wil. De vibe bouw je samen, ze heeft op elk moment de keuze wat ze wil doen met wat ik haar geef.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:20 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Misschien heb ik gewoon issues met mijn emoties.. houd er namelijk niet echt van om in touch te zijn met mijn gevoelens..
ik hou er overigens ook niet van als random meiden ineens komen plakken bij me.. dan heb ik echt zoiets van donder op, ik geef je toestemming wanneer ik wil dat je dat doet
.
Heb jij nooit dat jij uitgekeken raakt op een meid als je haar alles kan laten doen wat jij wilt?
Vanaf nu noem ik je "complicate"quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:23 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet.. heb wel eens gehad dat ik echt vet lang heb lopen daten met een meid zoenen en zo.. maar omdat ik weet dat ik haar al zeg maar heb veroverd hoef ik haar gewoon niet meer :p.
En k vond haar toch wel echt leuk omdat ik me zelf erop betrapte dat ik veel aan har dacht en al die onzin.
Ik denk dat ik een verkeerde kijk heb op vrouwen...of iig sommige echt fucked up behandel (werd vroeger namelijk fucked up behandelt door hun.. dus is er beetje in blijven steken denk ikquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:26 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ben nog nooit een meisje tegengekomen die ik alles kan laten doen wat ik wil. De vibe bouw je samen, ze heeft op elk moment de keuze wat ze wil doen met wat ik haar geef.
Heb je seks met haar gehad?quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:23 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet.. heb wel eens gehad dat ik echt vet lang heb lopen daten met een meid zoenen en zo.. maar omdat ik weet dat ik haar al zeg maar heb veroverd hoef ik haar gewoon niet meer :p.
En k vond haar toch wel echt leuk omdat ik me zelf erop betrapte dat ik veel aan har dacht en al die onzin.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Vanaf nu noem ik je "complicate". Dan hebben we dezelfde naam, maar ik ben toch veel minder "complicated" dan je hoor!
Dat niet eens.. maar ik zou dan alleen hoeven te zeggen van, kom naar me huis of ik kom naar jou huis en dan weet ik dat ik het krijg..quote:
Denk dat het een leugentje is dat je jezelf wijsmaakt om niemand dichtbij te laten komen. Of nouja, het risico lopen dat nadat je haar dichtbij laat komen en ze vervolgens weggaat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:31 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dat niet eens.. maar ik zou dan alleen hoeven te zeggen van, kom naar me huis of ik kom naar jou huis en dan weet ik dat ik het krijg..
Mijn account is complicate en ik ben eigenlijk moe nu, ik ga maffen , betekent "slapen" in hollands , heb ik geleerd vandaag. Of heb ik het weer misquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:30 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]zullen we van account wisselen?
haha ik snap me zelf soms echt niet.. ik ben gewoon raar op het gebied van de liefde.
hahah nee echt... ik heb letterlijk smsjes/apps gehad waarin ze zeiden van: "ik ben alleen thuis" "ik kan echt goed masseren hoorquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:36 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Denk dat het een leugentje is dat je jezelf wijsmaakt om niemand dichtbij te laten komen. Of nouja, het risico lopen dat nadat je haar dichtbij laat komen en ze vervolgens weggaat.
Nee het is perfect!, je begint te integreren!quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Mijn account is complicate en ik ben eigenlijk moe nu, ik ga maffen , betekent "slapen" in hollands , heb ik geleerd vandaag. Of heb ik het weer mis
Bindingsangst en verlatingsangst zijn 2 namen voor hetzelfde beestje: Ik ben niet goed genoegquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:40 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
hahah nee echt... ik heb letterlijk smsjes/apps gehad waarin ze zeiden van: "ik ben alleen thuis" "ik kan echt goed masseren hoor" maar ik knap gewoon echt af.. ik kan als ik zo in Nederland ben een paar berichten sturen naar een paar meiden om af te spreken en daar blijven slapen.. en nee ik ben niet gefriendzoned
.
maar om een of andere reden heb ik daar niet echt trek in, en ik kan het denk ik ook niet echt maken om te neuken en dan weer weg te gaan.. dat is eigenlijk wat ik het liefste zou doen maar ja ik wil ook niet dat ze zich als een hoer gaan voelen
..
Ik heb trouwens ook bindingsangst en vind het hele gedoe om rekening te houden met gevoelens op het gebied van de liefde echt klote.
Hmm het is niet zozeer dat ik denk dat ik niet goed genoeg ben.. tenminste nu voel ik me wel gewoon zeker van me zelf en weet ik dat ik een goede vriend kan zijn indien nodigquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:48 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Bindingsangst en verlatingsangst zijn 2 namen voor hetzelfde beestje: Ik ben niet goed genoeg
Jezelf open en kwetsbaar opstellen is een heel krachtig iets om te kunnen doen. Als je je hele leven bang bent voor connectie zal je het nooit krijgen. Het risico moet je leren durven nemen man. Ga met die chicks daten, geef jezelf volledig, geniet van de tijd die je met ze doorbrengt.
Dat wel hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 23:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus ook geen behoefte in *****?
(hopelijk ben je ouder dan 18)
Het is masturberen, niet mastruberenquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:53 schreef complicate het volgende:
[..]
1 keer per week mastruberenwat is niet zoveel dan?
Gezonde manquote:
Hoe verhoud 'ik ben niet goed/interessant genoeg zich tot deze twee? Dan geef je jezelf toch ook niet open als zelfbescherming tegen afwijzing?quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:48 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Bindingsangst en verlatingsangst zijn 2 namen voor hetzelfde beestje: Ik ben niet goed genoeg
Jezelf open en kwetsbaar opstellen is een heel krachtig iets om te kunnen doen. Als je je hele leven bang bent voor connectie zal je het nooit krijgen. Het risico moet je leren durven nemen man. Ga met die chicks daten, geef jezelf volledig, en geniet van de tijd die je met ze doorbrengt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |