Zo stom, maar ik moet lachen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:59 schreef Xebrozius het volgende:
Oh wacht, die heb ik nog wel.
Stel je niet zo aan, puberale clown met je eerste wereld probleem.
Als dit het ergste is wat je dwars zit heb je een prima leven.
Een moeder die elke dag haar kinderen het drinken laat halen en zelf lekker lui in d'r bed blijft liggen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:59 schreef Xebrozius het volgende:
Gratis vreten, zorg en studie. En dan moeilijk doen over een beetje cola.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Een moeder die elke dag haar kinderen het drinken laat halen en zelf lekker lui in d'r bed blijft liggen.
En ik stel me aan.. Kom op zeg
Wtf man met zo'n tokkie van een moeder mag je blij zijn als je zelf geen tokkie, junk of kind van de bijstand wordt.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:59 schreef Xebrozius het volgende:
Ik zeg Giro 555 voor OP. Dit leed is werkelijk niet te overzien.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:13 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Wtf man met zo'n tokkie van een moeder mag je blij zijn als je zelf geen tokkie, junk of kind van de bijstand wordt.
Misschien is het zelfs al te laatquote:Op donderdag 5 december 2013 22:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik zeg Giro 555 voor OP. Dit leed is werkelijk niet te overzien.
Dan moeten we maar proactief euthanaseren en het lichaam in een vat cola proppen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:14 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Misschien is het zelfs al te laat
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Gratis vreten, zorg en studie. En dan moeilijk doen over een beetje cola.
Ik zeg, pak een vliegtuig naar Syrie en leg het daar even aan uit aan Mohammed van 20 die doodsangsten moet doorstaan om zijn familie te beschermen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Een moeder die elke dag haar kinderen het drinken laat halen en zelf lekker lui in d'r bed blijft liggen.
En ik stel me aan.. Kom op zeg
Ik kan me niet voorstellen dat het halen van die cola voor je moeder nou het hele probleem is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |