Same I guessquote:Op donderdag 5 december 2013 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij mij is het vaak andersom crackie.
heb ik ook altijdquote:Op donderdag 5 december 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
Sowieso heb ik altijd het idee dat niemand mij leuk vindt als ze me zo zien oid. Maar dat ze me eerst moeten leren kennen voordat ze me leuk vinden. Dat is ook wat ik veel hoor van mensen. Dat iedereen op het begin denkt van "wat is dat voor raar/irritant blabla weet ik het- wijf" en daarna vinden ze me pas aardig
. Wat ik echt heel kut vind
!
Respectable leeftijd. Ik zie het nu pas na jouw bericht eroverquote:
True true, mensen zijn oppervlakkig. Het kost tijd om iemand te waarderen om hoe die persoon echt is.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat wel maar in de praktijk is het best lastig omdat je niet vaak mensen tegenkomt die verder willen kijken dan hun eerste indruk. Voor de rest wel positief ja
.
quote:
Ik ben veel te bang creepy over te komenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Jullie zitten zeker aan de andere kant... Meisjes op straat lastigvallen.
Nee, ik ben een beetje het type dat veel alleen is en ook soms best vaak alleen wil zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 22:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Jullie zitten zeker aan de andere kant... Meisjes op straat lastigvallen.
Zijn die heel uitgebreid? De HEMA hier beperkt zich volgens mij tot taart en rookworsten.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je weet dat de HEMA in de winkel ook supermarkten heeft?
Helloquote:
Nog sinterklaas gevierd in London Stu?quote:
Jaquote:Op donderdag 5 december 2013 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Understatement.
Vedomme wat oud, 95.
Mensen die net zo 'raar' zijn als ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
True true, mensen zijn oppervlakkig. Het kost tijd om iemand te waarderen om hoe die persoon echt is.
Beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Achteraf gezien, 0 kans, wtf was i thinking
Nee, dat doe ik al niet meer sinds ik 10 ben denk ikquote:Op donderdag 5 december 2013 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hello
[..]
Nog sinterklaas gevierd in London Stu?
Die van mijn vriend.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Nog een gevoelige snaar weten te raken?
Ja, je kan daar ook groente en vlees halen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zijn die heel uitgebreid? De HEMA hier beperkt zich volgens mij tot taart en rookworsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |