Zoals?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met uitgaan maakte ik altijd van die rare dingen mee![]()
Niet verkeerd, maar wel raar.
[..]
Baas dat je bent
Hoe lang heeft de relatie geduurd?
Ja, hoezo niet dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet, ik ben gewoon niet zo'n aangenaam persoon.
Ik schijn raar te worden na te tijdje.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
Sowieso heb ik altijd het idee dat niemand mij leuk vindt als ze me zo zien oid. Maar dat ze me eerst moeten leren kennen voordat ze me leuk vinden. Dat is ook wat ik veel hoor van mensen. Dat iedereen op het begin denkt van "wat is dat voor raar/irritant blabla weet ik het- wijf" en daarna vinden ze me pas aardig
. Wat ik echt heel kut vind
!
Ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ja dat is echt heel ongemakkelijk
Oh echt? Maar raar dat mensen daarna op je afknappen?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik schijn raar te worden na te tijdje.![]()
[..]
Ja.Was ongemakkelijker toen ik een keer op mijn fiets bij een stoplicht zat te wachten. Ineens uit het niets rechts van mij: "Wauw, ben jij *insert afkomst*? Die zijn altijd zo knap. Ga een keer met mij uit!
" Ik zat daar echt van: "
![]()
". Daar stonden nog best veel mensen bij die ook op het stoplicht aan het wachten waren. Wel kudos voor zijn lef, dat wel.
5 maandenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met uitgaan maakte ik altijd van die rare dingen mee![]()
Niet verkeerd, maar wel raar.
[..]
Baas dat je bent
Hoe lang heeft de relatie geduurd?
Dat is juist positief.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
Sowieso heb ik altijd het idee dat niemand mij leuk vindt als ze me zo zien oid. Maar dat ze me eerst moeten leren kennen voordat ze me leuk vinden. Dat is ook wat ik veel hoor van mensen. Dat iedereen op het begin denkt van "wat is dat voor raar/irritant blabla weet ik het- wijf" en daarna vinden ze me pas aardig
. Wat ik echt heel kut vind
!
Nog niet officieel, maar er is shit gaande bij zijn huisquote:
Nou ja, zodra mensen je leren kennen vinden ze je wel aardig/leuk, dus je innerlijk bevalt ze wel. Je kan het ook als compliment opvatten.quote:
Geen idee, maar ik bedoel in het algemeen hè.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt? Maar raar dat mensen daarna op je afknappen?
Ja, lef wel.. maar zou diegene daar ooit iemand mee krijgen denk je?
Nee, ik heb CNN op staan.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jij luistert ook 3FM?
Het wordt alleen maar beter. En je houdt de mensen die verder kijken dan hun neus lang isquote:
95 is een gezegende leeftijdquote:Op donderdag 5 december 2013 22:51 schreef Crack_ het volgende:
Ja, Mandela is dood. Nou ik ben best blij voor die man eigenlijk. Had 't idee dat die man eigenlijk al dood is maar ze deden er ALLES aan om 'm levend te houden. Genoeg is genoeg. Wel RIP ofc.
Helemaal mee eens. Ik had mezelf allang een spuitje gegevenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:51 schreef Crack_ het volgende:
Ja, Mandela is dood. Nou ik ben best blij voor die man eigenlijk. Had 't idee dat die man eigenlijk al dood is maar ze deden er ALLES aan om 'm levend te houden. Genoeg is genoeg. Wel RIP ofc.
Ja dat wel maar in de praktijk is het best lastig omdat je niet vaak mensen tegenkomt die verder willen kijken dan hun eerste indrukquote:Op donderdag 5 december 2013 22:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou ja, zodra mensen je leren kennen vinden ze je wel aardig/leuk, dus je innerlijk bevalt ze wel. Je kan het ook als compliment opvatten.
Nooit last vanquote:Op donderdag 5 december 2013 22:43 schreef Ezell het volgende:
Vinden jullie het ook een tikkeltje eng als iemand op straat naar je nummer vraagt of je uitvraagt?
Een vrouw die mij nodig had om te bepalen of implantaten beter voelde dan echte borsten. Moest ik haar en haar vriendin vergelijken.quote:
Ik ook..quote:Op donderdag 5 december 2013 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik had mezelf allang een spuitje gegeven
hahahahahquote:Op donderdag 5 december 2013 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een vrouw die mij nodig had om te bepalen of implantaten beter voelde dan echte borsten. Moest ik haar en haar vriendin vergelijken.![]()
Of het meisje dat thuis een enorme hoeveel speelgoed en sm-gereedschap had liggen en wilde dat ik dit op haar gebruikte. Vooral zo'n grote zweep, had zo'n ding nog nooit vast gehad.
Of de keer dat ik wakker werd in een kamer die op slot zat, tering eng.
Een keer dat een oude kerel mij niet alleen liet omdat hij dacht dat ik gay was.
De keer dat een vent naakt in de wc zat te wachten en ik binnenkwam.
Keer was ik aan het dansen met een meisje in de disco, bleek dat meisje veeeeeeeeeeeeeeel te jong te zijn. Ik wist niet hoe snel ik weg moest komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |