Baas van jequote:Op donderdag 5 december 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerste kerstgala, vroeg een meisje of ze met me wilde dansen
Ze zei ''Weet ik nog niet"
Ik was boos. Boooooosss. Maar mijn vrienden vonden mij een baas dat ik het durfde te vragen.
Dat vraag ik me ook af, maar er zijn genoeg mensen die ik heb gekend die het wel enorm belangrijk vonden. Vooral bij bijbanen enzo, dat ze een beetje cool gaan lopen doen over hoeveel ze al het bed in hebben gepraat.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook één vriendin die nog maagd is. Boeit ook echt niemand wat.. en terecht. Waaom zou dat wat uitmaken
Hahaha, gewoon doen joh. Is leukquote:Op donderdag 5 december 2013 22:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sherlock is die van Bloem, ja.Al die konijnen ook.
Gewoon een beetje onzinnig brommen. Negen van de tien keer slaat het nergens op wat 'ie doet.
[..]
Vind het doodeng.
Heb op één van onze eerste dates voor 'm gezongen, maar nu durf ik het eigenlijk niet meer... Logica is ver te zoeken.
jaquote:Op donderdag 5 december 2013 22:27 schreef Ezell het volgende:
nauwelijks eten in huis
honger
zal ik ontbijt nemen als avondsnack?
Dat vind ik ook stom joh. Serieus, het kan mij écht niet schelen. Ik snap het als je het zelf vervelend vind omdat je er wel behoefte aan hebt maar dat is het dan ook..quote:Op donderdag 5 december 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Baas van je
[..]
Dat vraag ik me ook af, maar er zijn genoeg mensen die ik heb gekend die het wel enorm belangrijk vonden. Vooral bij bijbanen enzo, dat ze een beetje cool gaan lopen doen over hoeveel ze al het bed in hebben gepraat.
Ik heb soms van die momenten dat mijn hersenen uit gaan. Gewoon blank en er voor gaan. 9/10 keren heb ik 0 kans. Maar dan ook echt 0quote:
Dat vindt hij ook.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, gewoon doen joh. Is leuk.
Waarom zou je 0 kans hebben?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb soms van die momenten dat mijn hersenen uit gaan. Gewoon blank en er voor gaan. 9/10 keren heb ik 0 kans. Maar dan ook echt 0
Soms weet je dat gewoonquote:Op donderdag 5 december 2013 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou je 0 kans hebben?
Niet zo negatief.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb soms van die momenten dat mijn hersenen uit gaan. Gewoon blank en er voor gaan. 9/10 keren heb ik 0 kans. Maar dan ook echt 0
Ik koop nooit zoveel dingen tegelijk. En gisteren heb ik boodschappen gedaan bij de HEMA.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:29 schreef Crack_ het volgende:
Ezell, regel je boodschappen nu eens goed.
Maar 1/10 keer lukt het dus wel?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Soms weet je dat gewoon
Je leeft op rookworsten?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik koop nooit zoveel dingen tegelijk. En gisteren heb ik boodschappen gedaan bij de HEMA.
zo'n actie is maar 1 keer gelukt en dat is de eerste zoen met mijn ex. En ik heb afgelopen weekend in de kroeg een nummer gehosseld. That's a firstquote:Op donderdag 5 december 2013 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar 1/10 keer lukt het dus wel?
Achteraf gezien, 0 kans, wtf was i thinkingquote:
Nog een gevoelige snaar weten te raken?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef Omdatappel het volgende:
Net gitaar gespeeld. Dat was echt een half jaar geleden ofzo, jeetje.
Dus 1 keer een zoen waar een relatie uit voortkwam en nu een nummer. Nice.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zo'n actie is maar 1 keer gelukt en dat is de eerste zoen met mijn ex. En ik heb afgelopen weekend in de kroeg een nummer gehosseld. That's a first
Maar verder eindigt alles heeeeeeel fucking awkward
I know, dat heb ik zelfs vaker gezegd hier op de foks.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:38 schreef Crack_ het volgende:
VA, uiteindelijk ontmoet je wel gewoon iemand. Meestal is dat niet met uitgaan oid
.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op iemand afgestapt
wow, dat is mij nog nooit opgevallenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:38 schreef Crack_ het volgende:
VA, uiteindelijk ontmoet je wel gewoon iemand. Meestal is dat niet met uitgaan oid
.
Ghehequote:Op donderdag 5 december 2013 22:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
wow, dat is mij nog nooit opgevallenmaar meestal hoor je wel iets anders, ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |