Nah, ik denk dat Gordon wel écht boos was, anders kan hij wel héél goed toneelspelenquote:Op woensdag 11 december 2013 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Je vraagt iemand om mee te doen en als ze dat dan niet doet scheld je dr verrot... Dat het dan ook nog eens opgenomen is (toeval en hoe?) Dit riekt naar een publiciteitsstunt voor morgen dat iedereen maar kijkt...
Er is meer.. Maar goed ... Ook Patty zou meedoen ... Die hebben later nog contact gehad met Geer schijnt .... Morgen meer fruitige verhalen ....quote:Op woensdag 11 december 2013 01:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat Gordon wel écht boos was, anders kan hij wel héél goed toneelspelen![]()
Maar het is ook een rotstreek natuurlijk van Connie, eerst beloven om mee te doen en dan
om de één of andere vage reden, want de reden snap ik niet zo, ineens zeggen dat je niet
meer meedoet, daar ging het geloof ik om.
Gordon was een beetje een emo, maar dat is hij wel vaker
We zullen het nog wel horen, maa ik vind het sneu voor Gordonquote:Op woensdag 11 december 2013 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is meer.. Maar goed ... Ook Patty zou meedoen ... Die hebben later nog contact gehad met Geer schijnt .... Morgen meer fruitige verhalen ....
voor of van Gordon...?quote:Op woensdag 11 december 2013 01:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
We zullen het nog wel horen, maa ik vind het sneu voor Gordon
Voor Gordon... Nee is niet netjes, maar Connie wist dat het gesprek werd opgenomen dus diequote:Op woensdag 11 december 2013 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
voor of van Gordon...?
Het blijft natuurlijk niet netjes om iemand zo uit te schelden... Iemand is begonnen ... Dat Conny alles opneemt, zal wel met dr achterdocht te maken hebben, gezien dr verleden...
Fann... Maakt voor mij geen reet uit voor wie je bent ... Zowel jij en ik schieten er niets mee op schat ... Ook al komt Gordon uit Noord... Het blijft een valse nicht .. Maar dat maakt hem net als Geer wel te makken...quote:Op woensdag 11 december 2013 01:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Voor Gordon... Nee is niet netjes, maar Connie wist dat het gesprek werd opgenomen dus die
bleef expres heel kalm en beleefd en zei niet tegen Gordon, hé Gordon, rustig even want dit
gesprek wordt opgenomen ik zet de knop even om... Had Mevr. Breukhoven óók kunnen doen
toch? Mevr. Breukhoven had ook die tape niet aan die Marc hoeven geven, dus ik ben voor
Goor
quote:Op woensdag 11 december 2013 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann... Maakt voor mij geen reet uit voor wie je bent ... Zowel jij en ik schieten er niets mee op schat ... Ook al komt Gordon uit Noord... Het blijft een valse nicht .. Maar dat maakt hem net als Geer wel te makken...
Spannend... Ik zie er naar uit Fannquote:Op woensdag 11 december 2013 01:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wat lul je nou? Ik kom wel even naar de SC
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:40 schreef MissJ het volgende:
hier posten voor de show die nu bezig is?
Zou leuk zijn als ze die ook straks nog even gebruiken met wat bejaarden er inquote:Op woensdag 11 december 2013 20:42 schreef DjinN het volgende:
Nee het valt niet op dat ze het in de studio van TVOH doenDe omdraaistoelen staan er nog
omg ja inderdaadquote:Op woensdag 11 december 2013 20:42 schreef DjinN het volgende:
Nee het valt niet op dat ze het in de studio van TVOH doenDe omdraaistoelen staan er nog
Hahahahaquote:Op woensdag 11 december 2013 20:42 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze die ook straks nog even gebruiken met wat bejaarden er inO wacht de namen staan er zelfs nog op
En de namen zijn niet eens afgeplaktquote:
uh ja dat is ook de bedoeling, want mensen kunnen dan bieden om op die stoel te zitten...dit hebben ze vanaf het begin al gezegd.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:42 schreef DjinN het volgende:
viel me ook al op jaquote:Op woensdag 11 december 2013 20:45 schreef Rianne84 het volgende:
Gezicht van geer staat strak maar zn nek is niet zo strak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |