Je moet tevreden zijn met kleine succesjes. Wees eerst blij dat ze hoi terug zei, of iets terug zei of wat vroeg aan je. Zo ga je steeds verder.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:10 schreef yats het volgende:
[..]
Die gedachte heb ik ook meestal, maar dan wel pas nadat ik de vrouw aangesproken heb. Ik snap dat je in theorie de negatieve gedachte 'ze heeft geen interesse' moet onderdrukken, maar hoe doe je dat in praktijk als je jezelf dat jarenlang voorgehouden heb en het een soort tweede natuur geworden is om jezelf op een dergelijke manier tegen afwijzing af te schermen?
Oh dat is het niet eens, meer dat ik mezelf een beetje wegcijfer als persoon... Dat ze mijn aandacht wel leuk vinden maar dat dat niet zozeer door mij als individu komt maar gewoon door de aandacht die ik ze geef.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:10 schreef yats het volgende:
[..]
Die gedachte heb ik ook meestal, maar dan wel pas nadat ik de vrouw aangesproken heb. Ik snap dat je in theorie de negatieve gedachte 'ze heeft geen interesse' moet onderdrukken, maar hoe doe je dat in praktijk als je jezelf dat jarenlang voorgehouden heb en het een soort tweede natuur geworden is om jezelf op een dergelijke manier tegen afwijzing af te schermen?
On to the next one? Maar waarom blijft ze dan lachen en knipogen etc?quote:@complicate; En dus NEXT!
Te laat?.. je bent pas 21.. maar opzicht kan ik je wel begrijpen, ik ben een paar dagen geleden 23 geworden en voel ook alsof het al een verloren zaak is.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
Gewoon een smerige topickaap
[..]
Oh dat is het niet eens, meer dat ik mezelf een beetje wegcijfer als persoon... Dat ze mijn aandacht wel leuk vinden maar dat dat niet zozeer door mij als individu komt maar gewoon door de aandacht die ik ze geef.
Achjaaaaaaa mad mind, in principe heb ik die meisjes die ik aansprak ook nooit echt als invididueel bijzonder gezien, puur omdat het altijd van die one nighters zijn geweest.
Blijkbaar gewoon geen zin meer in one nightersBeetje jammer dat ik daar dan ''te laat'' achtergekomen ben.
Nee, te laat in de zin van dat ik er nu onbewust negatieve asociaties bij heb en niet toendertijd gewoon eens ben gaan daten ofzo.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:34 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Te laat?.. je bent pas 21.. maar opzicht kan ik je wel begrijpen, ik ben een paar dagen geleden 23 geworden en voel ook alsof het al een verloren zaak is.
Oh op die manier. Je kan altijd alles nog herstellen, het zal alleen nu wat tijd kosten.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, te laat in de zin van dat ik er nu onbewust negatieve asociaties bij heb en niet toendertijd gewoon eens ben gaan daten ofzo.
Ook wel een killer dat die vrouwen dat nooit eens voor mij gevraagd hebben.
Stop met het zoeken van signalenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:32 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
On to the next one? Maar waarom blijft ze dan lachen en knipogen etc?
Hij zoekt niet eens wat.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Stop met het zoeken van signalen
Het is ook een vaardigheid dat je kunt leren om ze vaker te zien.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
Gewoon een smerige topickaap
[..]
Oh dat is het niet eens, meer dat ik mezelf een beetje wegcijfer als persoon... Dat ze mijn aandacht wel leuk vinden maar dat dat niet zozeer door mij als individu komt maar gewoon door de aandacht die ik ze geef.
Achjaaaaaaa mad mind, in principe heb ik die meisjes die ik aansprak ook nooit echt als invididueel bijzonder gezien, puur omdat het altijd van die one nighters zijn geweest.
Blijkbaar gewoon geen zin meer in one nightersBeetje jammer dat ik daar dan ''te laat'' achtergekomen ben.
Ja, ehh ergens, als je zelf initiatief daartoe neemt is de kans zowat 100% groter.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is ook een vaardigheid dat je kunt leren om ze vaker te zien.
Ik heb soms weleens dat een vrouw voor mij de afspraak regelt, puur omdat ik ervoor gezorgd heb dat ze de eerste avond het naar haar zin had. (genoeg hecht tijd gespendeerd)quote:Op donderdag 5 december 2013 19:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, ehh ergens, als je zelf initiatief daartoe neemt is de kans zowat 100% groter.
Kom er nooit bij eigenlijk waarom vrouwen dan zo passief zijn in het spel.
Je merkt dan weer wel of ze het leuk vinden, dat dan weer wel, maar ik zit er niet om hen te vermaken gvd![]()
Hoe bedoel je? T negeren?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Stop met het zoeken van signalen
Ik heb geen idee hoe die avond van jou eruit heeft gezien, ergo ik kan geen fuck met je voorbeeld.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb soms weleens dat een vrouw voor mij de afspraak regelt, puur omdat ik ervoor gezorgd heb dat ze de eerste avond het naar haar zin had. (genoeg hecht tijd gespendeerd)
Elk moment dat je zeg maar wacht op een signaal, ben je toestemming vragend. Dat houdt in dat je onzeker bent, te weinig zelfvertrouwen enz, dus onaantrekkelijk voor haar.quote:
Wat zitten jullie beiden te zeveren. Ik ben 27 en kom er nu pas achter hoe sommige dingen gaan...quote:Op donderdag 5 december 2013 19:34 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Te laat?.. je bent pas 21.. maar opzicht kan ik je wel begrijpen, ik ben een paar dagen geleden 23 geworden en voel ook alsof het al een verloren zaak is.
Probeer gemiddeld eerst langere interacties te krijgen, dat is zeer belangrijk. Maakt me niet uit hoe je het doet, probeer van alles. (Door blijven praten, het gezelliger maken, enz enz)quote:Op donderdag 5 december 2013 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe die avond van jou eruit heeft gezien, ergo ik kan geen fuck met je voorbeeld.
Je weet zelf ook wel dat praten soms erg lastig is in een club, hoewel je zo een paar een bij elkaar kunt staan, maargoed je geeft godverdomme geen antwoord op de vraag.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Probeer gemiddeld eerst langere interacties te krijgen, dat is zeer belangrijk. Maakt me niet uit hoe je het doet, probeer van alles. (Door blijven praten, het gezelliger maken, enz enz)
En hoe pak ik dat aan? Stel; ik stop nu met het zoeken van signalen, wat is dan de volgende stap?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Elk moment dat je zeg maar wacht op een signaal, ben je toestemming vragend. Dat houdt in dat je onzeker bent, te weinig zelfvertrouwen enz, dus onaantrekkelijk voor haar.
Het is vooral het diepe in springen en pas jezelf aanpassen nadat je iets gedaan hebt wat eventueel net niet door de beugel kon. Vooral als je telkens net over de grens balanceert is het zeer aantrekkelijk, dat betekend dat je geheel jezelf bent.
Het is niet "1 ding", het is een verzameling van alles wat ik geleerd heb. Beetje wat Pope zei, af en toe dicht bij elkaar staan, mee dansen, haar verplaatsen naar plekken waar je kunt praten, door blijven gaan, haar ook laten praten en daadwerkelijk geinteresseerd zijn in haar etc. Deze dingen moet je aanvoelen door ervaring. Het is niet zo dat ik het aan de lopende band kan, ik hoop het wel dat ik er op een gegeven moment doorheen knal.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat praten soms erg lastig is in een club, hoewel je zo een paar een bij elkaar kunt staan, maargoed je geeft godverdomme geen antwoord op de vraag.![]()
Jezus gast, dit soort gedrag vind ik zo ontiegelijk slap.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is niet "1 ding", het is een verzameling van alles wat ik geleerd heb. Beetje wat Pope zei, af en toe dicht bij elkaar staan, mee dansen, haar verplaatsen naar plekken waar je kunt praten, door blijven gaan, haar ook laten praten en daadwerkelijk geinteresseerd zijn in haar etc. Deze dingen moet je aanvoelen door ervaring. Het is niet zo dat ik het aan de lopende band kan, ik hoop het wel dat ik er op een gegeven moment doorheen knal.
Altijd voor de "close gaan". Een regel voor jezelf opstellen, bijv "als ik 8 minuten met haar gepraat heb, MOET ik haar telefoon nummer vragen. Het maakt niet uit hoe awkward de situatie is". Zo lang ze voor je staat is het goed genoeg.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:52 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
En hoe pak ik dat aan? Stel; ik stop nu met het zoeken van signalen, wat is dan de volgende stap?
Het is niet 1 ding waar je je vinger op kunt leggen, het zijn honderdduizenden dingen die je aan begint te voelen. Bijvoorbeeld: Vanaf seconde 1 had ik fysiek contact met haar, deed mijn arm over haar schouder om haar mening te vragen over iets (het was iets spontaans wat er aan de hand was, en vond het leuk om haar bij te betrekken ).quote:Op donderdag 5 december 2013 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jezus gast, dit soort gedrag vind ik zo ontiegelijk slap.
Beetje een voorbeeld geven, dan vraag ik jou om daar gedetailleerder op in te gaan dan kan je dat opeens niet.
Je hebt helemaal niks bijzonders gezegd hoor.
Nog steeds niks bijzonders gebeurt.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is niet 1 ding waar je je vinger op kunt leggen, het zijn honderdduizenden dingen die je aan begint te voelen. Bijvoorbeeld: Vanaf seconde 1 had ik fysiek contact met haar, deed mijn arm over haar schouder om haar mening te vragen over iets (het was iets spontaans wat er aan de hand was, en vond het leuk om haar bij te betrekken ).
Het bijzondere is hoe vloeiend zoiets gaat. Als je dat wekelijks/dagelijks doet, gaat het vloeiend en "werkt het". Anders werkt het niet. Vrouwen willen een natural. Alles wat je doet moet natuurlijk zijn. Niet natuurlijk aanvoelen, maar daadwerkelijk natuurlijk zijn. M.a.w. je moet je eerst omgeven met vrouwen om meer vrouwen te kunnen krijgen, ze voelen dat aan.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nog steeds niks bijzonders gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |