Een uur geleden nog?quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:45 schreef Nattekat het volgende:
Kan niet geloven dat het een uur geleden nog noodweer was, blauw en windstil.
Hier is het bijgetrokken. Zon, en een briesjequote:
Als je ook in deze regio zit denk ik dat ookquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:47 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hier is het bijgetrokken. Zon, en een briesje
Nu snel het dorp in, en dan weer naar huis.
Maar sneeuw zullen we niet meer krijgen hier volgens mij
Jij woont dan ook aan de andere kant van het landquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een uur geleden nog?
Ik heb nog helemaal geen storm gezien... Gisteravond waaide het een beetje met wat wind.. maar niet meer dan een normaal herfst-windje...
Lekkerquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je ook in deze regio zit denk ik dat ookSowieso amper geregend sinds gisteren. Wel iets meer wind dan ik had verwacht, kracht 5. Vorige storm kwam het niet boven de 4.
En inmiddels op een paar wolkjes na, helemaal blauw. Kan mooi de verwarming uit.
Volgende week helemal geen verwarming nodig denk![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:29 schreef Barbaaf het volgende:
In Engeland en Schotland gaat het goed mis![]()
http://www.dailymail.co.u(...)ICO=most_read_module
Mooie fotoquote:
Die buienlijn komt hier ook over. Vanmorgen sneeuwde het en tijdelijk wit. Regelmatig korte en heftige buien met hagel / regen / natte sneeuw.quote:
Tis inderdaad al weer wegquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:54 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Die buienlijn komt hier ook over. Vanmorgen sneeuwde het en tijdelijk wit. Regelmatig korte en heftige buien met hagel / regen / natte sneeuw.
Hele ochtend al zon > bak met neerslag > zon > bak met neerslag > zon.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:59 schreef Gwywen het volgende:
Serieuze snil hier nu!![]()
Grote droge vlokken.
Mijn nieuwe kat (jonkie) zit vol verbazing uit het raam te kijken
En hier is...? Waar?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:59 schreef Gwywen het volgende:
Serieuze snil hier nu!![]()
Grote droge vlokken.
Mijn nieuwe kat (jonkie) zit vol verbazing uit het raam te kijken
"Het buitenland"quote:
Oh sorry hoor, ik als newbie/leek wist niet van het bestaan af.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)b74944b5253e5a&msa=0 een optie?
Is niet erg hoorquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry hoor, ik als newbie/leek wist niet van het bestaan af.
Zal het niet meer vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Hoe kom je op die kaart? zis lief vragen genoeg of is er een geheim initiatieritueel?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)b74944b5253e5a&msa=0 een optie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |