deze is wel geniaal x'Dquote:Op donderdag 5 december 2013 13:35 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Sinterklaas vond een kado voor jou dit jaar net wat te duur. Dat heeft ook een reden want sint zit aan de chemokuur. Met m'n kale harses moest ik orders uitdelen ip de boot. Een paar slaven waren ingehoorzaam, die zijn nu dood. Het is maar goed dat ik jog wat inkomesten heb van mijn plantages. Er zijn nog genoeg pieten die werken zonder salaris. Daarom dit jaar speciaal voor jou, een dikke zak wiet, gekweekt door de konko-dikke-jonko-Piet.
Ligt eraan hoe jong.. 18 is legaal.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:34 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Wat moet een oude dame nou met een jonge knul?
En HJ te the rescue.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
Broer, je bent een sul
Een dikke vette nul
Met een kleine lul
Domme onbenul
Al je acties zijn prul
Ja, zo is het, beste knul.
quote:Op donderdag 5 december 2013 13:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe jong.. 18 is legaal.
Maar niet gebruikelijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe jong.. 18 is legaal.
Er is wel meer niet gebruikelijk.quote:
Vertel....quote:Op donderdag 5 december 2013 14:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er is wel meer niet gebruikelijk.
Broertje , stop is met levensgenietenquote:Op donderdag 5 december 2013 13:51 schreef draadstalig het volgende:
Broertje is zo'n levensgenieter. Veel op reis, lang haar, lange afstandsrelatie etc. je kent het wel
Pics worden bij goed resultaat gegeven. 22 is hij
Piet stond naar binnen te staren,quote:Op donderdag 5 december 2013 13:51 schreef draadstalig het volgende:
Broertje is zo'n levensgenieter. Veel op reis, lang haar, lange afstandsrelatie etc. je kent het wel
Pics worden bij goed resultaat gegeven. 22 is hij
mooiquote:Op donderdag 5 december 2013 14:37 schreef HaJee het volgende:
Niet in ieder stadje een schatje,
want dan moet 'ie bij z'n vriendin op 't matje.
Die is ook niet dichtbij die vriendin,
dus voor een wip moet 'ie de auto weer in.
Over een paar jaar zal 't wel wat rustiger gaan,
komt er ergens huisje, boompje, beestje te staan.
Geniet nu dus nog maar even,
Sint en Piet wensen je een prettig leven!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |