Moet lukken.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:14 schreef delano.888 het volgende:
Zullen we hem een rijles cadeau doen?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 5 december 2013 09:14 schreef Braddie het volgende:
Even voor de duidelijkheid ik ben 23 geworden
jij kunt echt mooi schrijven, ik zou er wat mee gaan doenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:33 schreef regiliopeace het volgende:
Gefeliciteerd Braddie. Ik volg je sinds de eerste dag. De dagen waarin je op je tyros beukte zonder bovenkleding zal ik koesteren. De passie waarmee je corpulente buikpartij meegolfde op de flow van het chanson dat je te berde bracht. De eerste gaten in de muur, de eerste ruzie met Lisa B. De foto's van je moeder die op FOK! belandden. Ik zal ze gedenken met een novenenkaars op de schouw.
Dat doe ik al.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij kunt echt mooi schrijven, ik zou er wat mee gaan doen
Wow!quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:42 schreef Adomas het volgende:
Gefeliciteerd Braddie. Wellicht dat je dit jaar een nek krijgt.
Wel taart, maar die wordt bijna in z'n geheel op z'n hoofd gedropt, waarna ie weer een klaagtopic over z'n 'vrienden' opent.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:27 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Gefelicitaart!
Kijk al uit naar je volgende topic, iets met maten uitnodigen om te komen chillen op je verjaardag en geen taart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |