Sommige inderdaad.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:08 schreef Bredemug het volgende:
Het lijkt alsof die vogeltjes supersayin krachten hebben gekregen, ze 1/2 shotten mij nu. Weet niet of dat intented ispre patch waren ze nog makkelijk te doden in iedere geval.
Weet niet, waren genoeg mensen die spullen hebben opgeslagen, maar of ze het weer hebben terug gevonden weet ik nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar als je alles opslaat op een planeet met een character, dan is die informatie ook weg denk ik hoor
Tier 3 geloof ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:21 schreef Bredemug het volgende:
vanaf wanneer kan je eigenlijk monsters vangen
Ah ja ik zie het nu ookquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:24 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Tier 3 geloof ik.
Maar ik lees dat er een character wipe komt met de nieuwe patch.
( Tja beta he )
Die patch zou de damage scaling correct moeten maken.
En waarschijnlijk wat extra dingen fixen en toevoegen.
Nergens staat wanneer. Maar dan weten jullie dat vast
Bedoel je een tweede reset? Want er is er vannacht één geweest?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:24 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Tier 3 geloof ik.
Maar ik lees dat er een character wipe komt met de nieuwe patch.
( Tja beta he )
Die patch zou de damage scaling correct moeten maken.
En waarschijnlijk wat extra dingen fixen en toevoegen.
Nergens staat wanneer. Maar dan weten jullie dat vast
Ja eentje met de patch van vannacht waar ze bijna alles overhoop gegooit hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:00 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Bedoel je een tweede reset? Want er is er vannacht één geweest?
Ik kom juist geen iron ore meer tegen, alleen silver en gold what the fuckquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik zie onwijs veel Coal, Copper en Iron Ore, maar de andere zijn nog vrij schaars!
Volgens mij had je silver bars toch nodig voor die silver armor? dan betekent dat je eerst met silver ore dat moet converten naar silver bars met behulp van die furnace. (ff uit mijn hoofd)quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:53 schreef RickoKun het volgende:
Ik kan maar geen silver armor maken, moet toch bij de iron anvil? Heb de copper meuk al in mijn inventory ipv ge equiped.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard. Heb dan ook een shitload aan silverquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:09 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Volgens mij had je silver bars toch nodig voor die silver armor? dan betekent dat je eerst met silver ore dat moet converten naar silver bars met behulp van die furnace. (ff uit mijn hoofd)
Qua genre hetzelfde, verder echt hele verschillende spellen.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:21 schreef Bitterlemon het volgende:
Is dit spel het nou echt waard, of lijkt het inderdaad wel heel erg op Terraria?
Ik vind het persoonlijk nu wel al waard, om alle vier de bazen te verslaan ben je toch zeker wel zo'n 20u zoet als beginner.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:38 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Het lijkt in veel opzichten op Terraria, maar lang niet in alles.
Of het spel nu je geld waard is? Naar mijn mening: Nee. Het zit midden in een eerste beta fase en is erg onstabiel, ongebalanceerd en 90% (ik gok maar wat) van de inhoud ontbreekt.
Maar als het af is dan is het z'n geld dubbel en dwars waard. Dit gaat een topper worden.
(En als je het nu koopt, dan betaal je minder, dacht ik.)
Je weet dat je het beeld kan uitzoomen, hé?quote:Op woensdag 11 december 2013 00:39 schreef yamiown het volgende:
[..]
Qua genre hetzelfde, verder echt hele verschillende spellen.
Bij Terraria gaat het erom dat je van je wereld het beste maakt (je maakt het hardmode, maakt een huis etc.) Bij Starbound ga je een hoop van planeet naar planeet om nieuwe items, resources, npc's, villages etc. te vinden.
Bij Terraria lijken de werelden ook op elkaar, als je een wereld maakt heb je vrijwel alles (op corruption/crimson en misschien pyramides na), bij Starbound kan je 30 planeten af gaan en kom je nog planeten tegen met bepaalde planten of blocksoorten die je nog niet hebt.
ECHTER vind ik (VIND IK, mijn mening) dat Starbound minder fijn speelt, omdat je een kleiner scherm hebt, bij Terraria kon je een heel stuk in de lucht/grond zien, bij Starbound niet, het is alsof je poppetje een stuk verder is ingezoomd (zorgt dat het er wel beter uit ziet imo.)
Ook is Starbound tot nu toe wat meer grinden, je moet meer naar ores zoeken, er is geen lineaire play behalve de bazen dan, vaak loop je planeten rond (als je west loopt kom je uiteindelijk oost van je spawn uit) voor npc villages, chests, laboratoria en dergelijke.
Overigens denk ik dat je met Starbound langer zoet bent, bij mijn eerste poppetje had ik 15u gameplay (waarvan 5ofzo gewoon met vrienden op een server rondrennen en beetje niets doen) en had de eerste baas nog niet verslagen, en er zijn nu vier bazen. Starbound krijgt ook elke dag een patch en vaak grotere updates (zoals gisteren waar een hoop items en zelfs een nieuwe baas zijn toegevoegd).
Overigens worden bij grote updates wel je characters gereset en het is klote om alles weer te grinden.
Mijn oordeel: De 13 euro zeker (zelfs in beta-fase) waard, als je Terraria en het genre leuk vindt ga je ook van deze genieten.
Serieus?quote:Op woensdag 11 december 2013 00:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je weet dat je het beeld kan uitzoomen, hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |