abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 december 2013 @ 18:09:47 #126
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_134122886
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:08 schreef Bredemug het volgende:
Het lijkt alsof die vogeltjes supersayin krachten hebben gekregen, ze 1/2 shotten mij nu. Weet niet of dat intented is :P pre patch waren ze nog makkelijk te doden in iedere geval.
Sommige inderdaad.
Maar ik vind het nu wel beter tot dusver.
Echt oppassen in het begin. Snel en dirt shelter bouwen en een kleine farm.
Dan op zoek naar meer hout en zooi :P
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
pi_134123030
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:01 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Maar als je alles opslaat op een planeet met een character, dan is die informatie ook weg denk ik hoor :')
Weet niet, waren genoeg mensen die spullen hebben opgeslagen, maar of ze het weer hebben terug gevonden weet ik niet :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_134123219
vanaf wanneer kan je eigenlijk monsters vangen :o
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  dinsdag 10 december 2013 @ 18:24:05 #129
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_134123290
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:21 schreef Bredemug het volgende:
vanaf wanneer kan je eigenlijk monsters vangen :o
Tier 3 geloof ik.
Maar ik lees dat er een character wipe komt met de nieuwe patch.
( Tja beta he )

Die patch zou de damage scaling correct moeten maken.
En waarschijnlijk wat extra dingen fixen en toevoegen.
Nergens staat wanneer. Maar dan weten jullie dat vast ;)
Misschien. Ergens. Nooit
pi_134123356
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:24 schreef Insomnium het volgende:

[..]

Tier 3 geloof ik.
( Tja beta he )

Ah ja ik zie het nu ook :P ah dan kan ik beter wachten op de patch
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  dinsdag 10 december 2013 @ 19:00:24 #131
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_134124512
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:24 schreef Insomnium het volgende:

[..]

Tier 3 geloof ik.
( Tja beta he )

Bedoel je een tweede reset? Want er is er vannacht één geweest?
  dinsdag 10 december 2013 @ 19:25:14 #132
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_134125463
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:00 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Bedoel je een tweede reset? Want er is er vannacht één geweest?
Ja eentje met de patch van vannacht waar ze bijna alles overhoop gegooit hebben.
En de volgende ( Wanneer die komt weet ik niet ) een nieuwe wipe omdat ze de weapon damage en dergelijke gaan fixen.
Misschien. Ergens. Nooit
  dinsdag 10 december 2013 @ 19:26:53 #133
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_134125529
Edit. 40 minuten geleden gepost op twitter.

Starbound ‏@StarboundGame

Today's update MAY not require a character wipe, but we will need to do at least one more character wipe in the future. @kyrenn says sorry!
Misschien. Ergens. Nooit
  dinsdag 10 december 2013 @ 19:29:06 #134
318361 Bienelientjee
pi_134125610
:'( Stomme character wipes..... :P

Denk dat ik maar even niet meer speel, tot ze (hopelijk) geen volledige wipes meer doen!
  dinsdag 10 december 2013 @ 19:51:40 #135
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_134126514
Och
Ben al de hele dag bezig geweest, dan verlies ik maar weer een ventje :P

Maar daarna kap ik wel even, anders blijf ik huisjes bouwen die weer worden afgebroken :')

Zie trouwens ook nergens ziekelijke hoeveelheden zoals eerder gemeld.

Sterker nog. Ik zie nauwelijks fucking ore terwijl ik een gigantisch lange tunnel naar beneden heb zitten maken (ook niet echt in de grotten).
  dinsdag 10 december 2013 @ 20:40:41 #136
318361 Bienelientjee
pi_134128474
Ik zie onwijs veel Coal, Copper en Iron Ore, maar de andere zijn nog vrij schaars! :D
  dinsdag 10 december 2013 @ 20:53:49 #137
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_134128935
Ik kan maar geen silver armor maken, moet toch bij de iron anvil? Heb de copper meuk al in mijn inventory ipv ge equiped. :(
pi_134129613
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 20:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik zie onwijs veel Coal, Copper en Iron Ore, maar de andere zijn nog vrij schaars! :D
Ik kom juist geen iron ore meer tegen, alleen silver en gold what the fuck :P

BTW: Iemand die een fok server wilt opzetten? lijkt me tof met een groepje exploren :P
pi_134129672
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 december 2013 20:53 schreef RickoKun het volgende:
Ik kan maar geen silver armor maken, moet toch bij de iron anvil? Heb de copper meuk al in mijn inventory ipv ge equiped. :(
Volgens mij had je silver bars toch nodig voor die silver armor? dan betekent dat je eerst met silver ore dat moet converten naar silver bars met behulp van die furnace. (ff uit mijn hoofd)
  dinsdag 10 december 2013 @ 21:26:31 #140
318361 Bienelientjee
pi_134130668
Ben echt al geinige dingen tegen gekomen. (Weet niet of het in spoiler moet, voor degene die het zelf willen ontdekken?)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 10 december 2013 @ 21:42:07 #141
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_134131562
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 21:09 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Volgens mij had je silver bars toch nodig voor die silver armor? dan betekent dat je eerst met silver ore dat moet converten naar silver bars met behulp van die furnace. (ff uit mijn hoofd)
Uiteraard. Heb dan ook een shitload aan silver :D

Ik ga nu even een poosje stoppen. Maar ik zal wel af en toe even in dit topic checken! Kan nu niet meer verder en ik had met 5 pijltjes de UFO eindbaas dood deze keer :D

Even wachten tot de BETA wat verder is ontwikkeld.
pi_134135142
Zo, die ufo baas is nu wel heel erg makkelijk. x)

Fok server zou erg gaaf zijn. Maar ik wacht nog wel even met joinen tot de beta storm is gaan liggen, als er straks een server is. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  woensdag 11 december 2013 @ 00:05:28 #143
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_134137917
Mhm ik kan dus ook geen silver armor maken.
En ja ik heb genoeg zilver ;) En ook de upgraded crafting station na de UFO.
Hij ging inderdaad met 5 schoten neer hahahaha.

Verder ondanks deze bugs en dergelijke vermaak ik mij nog steeds talloze uren met deze beta!
Misschien. Ergens. Nooit
pi_134138364
Is dit spel het nou echt waard, of lijkt het inderdaad wel heel erg op Terraria?
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_134138772
Het lijkt in veel opzichten op Terraria, maar lang niet in alles.

Of het spel nu je geld waard is? Naar mijn mening: Nee. Het zit midden in een eerste beta fase en is erg onstabiel, ongebalanceerd en 90% (ik gok maar wat) van de inhoud ontbreekt.
Maar als het af is dan is het z'n geld dubbel en dwars waard. Dit gaat een topper worden.
(En als je het nu koopt, dan betaal je minder, dacht ik.)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  woensdag 11 december 2013 @ 00:39:28 #146
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_134138788
quote:
5s.gif Op woensdag 11 december 2013 00:21 schreef Bitterlemon het volgende:
Is dit spel het nou echt waard, of lijkt het inderdaad wel heel erg op Terraria?
Qua genre hetzelfde, verder echt hele verschillende spellen.
Bij Terraria gaat het erom dat je van je wereld het beste maakt (je maakt het hardmode, maakt een huis etc.) Bij Starbound ga je een hoop van planeet naar planeet om nieuwe items, resources, npc's, villages etc. te vinden.
Bij Terraria lijken de werelden ook op elkaar, als je een wereld maakt heb je vrijwel alles (op corruption/crimson en misschien pyramides na), bij Starbound kan je 30 planeten af gaan en kom je nog planeten tegen met bepaalde planten of blocksoorten die je nog niet hebt.
ECHTER vind ik (VIND IK, mijn mening) dat Starbound minder fijn speelt, omdat je een kleiner scherm hebt, bij Terraria kon je een heel stuk in de lucht/grond zien, bij Starbound niet, het is alsof je poppetje een stuk verder is ingezoomd (zorgt dat het er wel beter uit ziet imo.)
Ook is Starbound tot nu toe wat meer grinden, je moet meer naar ores zoeken, er is geen lineaire play behalve de bazen dan, vaak loop je planeten rond (als je west loopt kom je uiteindelijk oost van je spawn uit) voor npc villages, chests, laboratoria en dergelijke.
Overigens denk ik dat je met Starbound langer zoet bent, bij mijn eerste poppetje had ik 15u gameplay (waarvan 5ofzo gewoon met vrienden op een server rondrennen en beetje niets doen) en had de eerste baas nog niet verslagen, en er zijn nu vier bazen. Starbound krijgt ook elke dag een patch en vaak grotere updates (zoals gisteren waar een hoop items en zelfs een nieuwe baas zijn toegevoegd).
Overigens worden bij grote updates wel je characters gereset en het is klote om alles weer te grinden.

Mijn oordeel: De 13 euro zeker (zelfs in beta-fase) waard, als je Terraria en het genre leuk vindt ga je ook van deze genieten.
  woensdag 11 december 2013 @ 00:40:49 #147
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_134138825
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 00:38 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Het lijkt in veel opzichten op Terraria, maar lang niet in alles.

Of het spel nu je geld waard is? Naar mijn mening: Nee. Het zit midden in een eerste beta fase en is erg onstabiel, ongebalanceerd en 90% (ik gok maar wat) van de inhoud ontbreekt.
Maar als het af is dan is het z'n geld dubbel en dwars waard. Dit gaat een topper worden.
(En als je het nu koopt, dan betaal je minder, dacht ik.)
Ik vind het persoonlijk nu wel al waard, om alle vier de bazen te verslaan ben je toch zeker wel zo'n 20u zoet als beginner.
Ik had met 15u gameplay (waarvan 10 waar ik resources grinde enz) nog niet eens de eerste baas verslagen (al was die toen moeilijk en nu niet meer).
Ik weet niet of de tweede baas ook zo'n lange curve heeft voor je hem verslaat, maar die 13 euro haal je er wel uit.
  woensdag 11 december 2013 @ 00:41:59 #148
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_134138861
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 00:39 schreef yamiown het volgende:

[..]

Qua genre hetzelfde, verder echt hele verschillende spellen.
Bij Terraria gaat het erom dat je van je wereld het beste maakt (je maakt het hardmode, maakt een huis etc.) Bij Starbound ga je een hoop van planeet naar planeet om nieuwe items, resources, npc's, villages etc. te vinden.
Bij Terraria lijken de werelden ook op elkaar, als je een wereld maakt heb je vrijwel alles (op corruption/crimson en misschien pyramides na), bij Starbound kan je 30 planeten af gaan en kom je nog planeten tegen met bepaalde planten of blocksoorten die je nog niet hebt.
ECHTER vind ik (VIND IK, mijn mening) dat Starbound minder fijn speelt, omdat je een kleiner scherm hebt, bij Terraria kon je een heel stuk in de lucht/grond zien, bij Starbound niet, het is alsof je poppetje een stuk verder is ingezoomd (zorgt dat het er wel beter uit ziet imo.)
Ook is Starbound tot nu toe wat meer grinden, je moet meer naar ores zoeken, er is geen lineaire play behalve de bazen dan, vaak loop je planeten rond (als je west loopt kom je uiteindelijk oost van je spawn uit) voor npc villages, chests, laboratoria en dergelijke.
Overigens denk ik dat je met Starbound langer zoet bent, bij mijn eerste poppetje had ik 15u gameplay (waarvan 5ofzo gewoon met vrienden op een server rondrennen en beetje niets doen) en had de eerste baas nog niet verslagen, en er zijn nu vier bazen. Starbound krijgt ook elke dag een patch en vaak grotere updates (zoals gisteren waar een hoop items en zelfs een nieuwe baas zijn toegevoegd).
Overigens worden bij grote updates wel je characters gereset en het is klote om alles weer te grinden.

Mijn oordeel: De 13 euro zeker (zelfs in beta-fase) waard, als je Terraria en het genre leuk vindt ga je ook van deze genieten.
Je weet dat je het beeld kan uitzoomen, hé?
  woensdag 11 december 2013 @ 00:43:58 #149
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_134138900
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 00:41 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Je weet dat je het beeld kan uitzoomen, hé?
Serieus?
Niet eens gezien.
pi_134139153
Zo, flinke mine sessie achter de rug, ben nu een paar duizend ore aan het omsmelten :9
Tot nu toe vind ik het tof, in het begin wat onduidelijker dan Terraria, maar ik begin het allemaal door te krijgen!
Doe eens niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')