Dat zal zeker nog wel vaak voorkomen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:04 schreef Bienelientjee het volgende:
Fijn dat die patch er is. Hopelijk deleten ze binnenkort niet weer alles!
Ja, ben ook erg benieuwd! Mijn game groepje heeft toen met plezier Terraria gespeeld. En nu was er 1 weer zo gek om een Starbound 4 pack te halen!quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat zal zeker nog wel vaak voorkomen.
Dit is de eerste fase van de beta.
In totaal zijn er drie beta fases!
Dus met elke grote update zal je waarschijnlijk alles kwijt zijn.
Maar goed dat weet je als je aan een beta begint![]()
Volgens mij is de volgende grote update een compleet nieuwe sector.
Als ze straks ALLE beloofde features erin stoppen is het echt een super spel dat ik nog vele maanden zal spelen met heel veel plezier
Elke keer als ik tegen mijzelf zei oke ik stop nu! Want er komt een wipe aan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:12 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ja, ben ook erg benieuwd! Mijn game groepje heeft toen met plezier Terraria gespeeld. En nu was er 1 weer zo gek om een Starbound 4 pack te halen!Dus die gaan we nu ook uitproberen!
Open GL is een andere manier van de grafische weergave als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:34 schreef Bienelientjee het volgende:
Er staat bij de Launcher nu ook LaunchStarbound (Open GL), wat betekent dat?
Ah thanksquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Open GL is een andere manier van de grafische weergave als ik het goed heb.
Op oudere systemen werkt het vaak beter en sneller.
Oh dat weet ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:19 schreef xienix2501 het volgende:
Dat de ore's extreem veel spawnen is expres gedaan Ore rebalance (probably way way too much ore at the moment, will be fixed later, enjoy it) zie hier voor de volledige patch notes http://r3.reddit.com/r/starbound/comments/1siurb/patch_notes/
En de bosses schijnen nu volgens het starbound forums extreem makkelijk zijn, zal wel net zoals de ores expres gedaan zijn om te testen.
En Beta is Beta hé
Denk ook omdat mensen nogal aan het zeiken waren dat het te moeilijk wasquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:19 schreef xienix2501 het volgende:
Dat de ore's extreem veel spawnen is expres gedaan Ore rebalance (probably way way too much ore at the moment, will be fixed later, enjoy it) zie hier voor de volledige patch notes http://r3.reddit.com/r/starbound/comments/1siurb/patch_notes/
En de bosses schijnen nu volgens het starbound forums extreem makkelijk zijn, zal wel net zoals de ores expres gedaan zijn om te testen.
En Beta is Beta hé
Maar als je alles opslaat op een planeet met een character, dan is die informatie ook weg denk ik hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk ook omdat mensen nogal aan het zeiken waren dat het te moeilijk was! Heb de laatste update nog niet getest. Had eigenlijk alles op moeten slaan op een planeet, had ik het weer terug kunnen halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |