Herkenbaarquote:Op donderdag 5 december 2013 00:14 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Zitten andere Terraria spelers ook steeds op E te rammen om een grappling hook tevoorschijn te halen?
Aah dankjequote:Op donderdag 5 december 2013 02:35 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Klopt. Kwam er achter dat je ze met 'E' er uit moet trekken.
Gisteren zijn alle poppetjes gereset.quote:Op donderdag 5 december 2013 02:47 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Nou, wacht nog maar even met het sparen van spullen.
De devs hebben aangegeven dat de kans zeer groot is dat je je poppetje kunt kwijt raken ivm de updates.
In de volgende beta fase is deze kans klein, maar hecht je vooral niet aan je poppetje en je spullen tijdens de beta.![]()
Nee, nog geen NPC's. Wel al 2x een kist met gold en diamondquote:Op donderdag 5 december 2013 14:36 schreef yamiown het volgende:
Misschien even alle plaatjes spoileren?
Ik had ook een apenlaboratorium gevonden :p, niet zo groot, overigens ook enkel posters eruit gehaald en in me spaceship geplakt.
Ben ook naar onderkant van de map geweest, niet erg speciaal.
Ik heb nu een dubbeljump en een dash (kan er maar 1 tegelijk gebruiken, kan wel makkelijk wisselen via invetory als ik wil, kheb 2 dubbeljumps over voor wie wilt).
Ik ga nu goud minen.
Edit: Iemand al NPC's tegen gekomen? Die heb ik nl. op 4 planeten nog 0 gevonden.
Edit 2: De werelden zijn "rond", als je helemaal naar rechts loopt kom je uiteindelijk links van je spawn uit :p
Ik heb wel NPC's gevonden die mobs waren zeg maar, maar nog geen shopkeepers oid.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:32 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Zal ze de volgende keer spoileren.
Damn, jij gaat hard. Ik heb wel m'n eerste legendary item. xD Vond een of andere Eye sword.
Ik heb al aardig wat npc's gevonden, maar ze waren allemaal niet aardig tegen me, op 1 robot na. Maar die zei verder niks. Vond dus dat apen lab, vol met apen npc's en een hutje met een of andere plant koningin met bewakers. Maar die joegen me dus, net als die apen, weg.
Gold heb ik wel gevonden, maar diamond O.oquote:Op donderdag 5 december 2013 16:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee, nog geen NPC's. Wel al 2x een kist met gold en diamond![]()
Iemand die al bezig is met MP?
Dan gaat er 30 % af. Kan je die pixels in feite ergens in een kist steken of iets dergelijks?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:11 schreef yamiown het volgende:
Zie t al ja, heb ook een aantal legendary zwaarden, maar persoonlijk vind ik beginzwaard fijner.
Ugh doodgegaan met 2400 pixels.
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:20 schreef Jump het volgende:
[..]
Dan gaat er 30 % af. Kan je die pixels in feite ergens in een kist steken of iets dergelijks?
Kan volgens mij nietquote:Op donderdag 5 december 2013 18:20 schreef Jump het volgende:
[..]
Dan gaat er 30 % af. Kan je die pixels in feite ergens in een kist steken of iets dergelijks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |