Dat kan toch niet meer kuikentje.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dan post je toch een glitterplaatje?
Iedereen mag onzin uitkramen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben niet blank, dus ik mag het zeggen.
Dat kun je wel zeggen...quote:Op donderdag 5 december 2013 23:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben niet blank, dus ik mag het zeggen.
Maar de huilerigheid waarmee de VARA zulk nieuws kan brengen, overtreft niemand!quote:Op donderdag 5 december 2013 23:20 schreef TUFKAL het volgende:
Denken in omroepenDe hele media gaat los nu en de komende dagen.
Gordon zat bij Tan en dus als goede vriend van Mandela al gesproken.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
Die Dorrestijn weet zinnige dingen te zeggen. Ze mogen van geluk spreken dat hij toevallig als gast was uitgenodigd. Je zult er een Britt Dekker of een Gordon hebben zitten.
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je kan het ook positief bekijken:
Desmond Tutuut leeft nog.
Ga er maar aan staan. Je komt in een vreemde situatie terecht. Hoeveel mensen zijn er niet die live op tv door het ijs zakken omdat ze de regie kwijt zijn of zich geen houding weten te geven.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja het klonk inderdaad vreselijk. Aan de andere kant, hij zit er om zijn voorstelling te promoten. En ineens moet je iets inhoudelijks zeggen over Mandela.
Tan huilde toch echt als eerste.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:21 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maar de huilerigheid waarmee de VARA zulk nieuws kan brengen, overtreft niemand!
Nait op feesbauk?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan toch niet meer kuikentje.
Dan had je Humberto moeten zien.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:21 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maar de huilerigheid waarmee de VARA zulk nieuws kan brengen, overtreft niemand!
Klopt. Al zou ik van iemand als hem wel verwachten dat hij dat kan. Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja het klonk inderdaad vreselijk. Aan de andere kant, hij zit er om zijn voorstelling te promoten. En ineens moet je iets inhoudelijks zeggen over Mandela.
Maar die is zwart. Die mag. De opa van Witteman had nog een negerin in de keuken staan.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:23 schreef regiliopeace het volgende:
Dan had je Humberto moeten zien.
Misschien moet je even ergens anders gaan zitten trollen. Het is logisch dat P&W hun programmering aanpassen aan dit nieuws. En je kunt van Witteman moeilijk verwachten dat hij met een grijns op z'n smoel daar gaat zitten.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, en dan zeker door de VARA! Die doen dat altijd zo goed! Witteman kijkt alsof ie zich ineens herinnert hoe fijn het was om met Nelson in bed te liggen knuffelen. Als een vader was ie voor hem!
Terrorist.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:24 schreef Eenskijken het volgende:
Ik merk het al.. allemaal mensen van die de tijd van Mandela niet hebben meegemaakt.
twitter:NelsonMandela twitterde op donderdag 05-12-2013 om 23:06:15“Death is something inevitable.When a man has done what he considers to be his duty to his people&his country,he can rest in peace” #Madiba reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |