Nee, maar dat je het je strot uit krijgt.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je moet toegeven, er is geen woord aan gelogen
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:13 schreef Ringo het volgende:
De linksche Gutmenschen van de VARA moeten natuurlijk meer dan uit-ge-breid stilstaan bij de dood van een 95-jarige grijsaard.
Die is Mandela nog aan het reanimeren.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze hier even bellen met Regilio Tuur.
Nee Hans Dorrestijn gaat de avond redden.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
wordt toch geen emo tv avond toch?
Ja het klonk inderdaad vreselijk. Aan de andere kant, hij zit er om zijn voorstelling te promoten. En ineens moet je iets inhoudelijks zeggen over Mandela.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nee, maar dat je het je strot uit krijgt.
Dan ben je stiekem heel vol van jezelf.
Niet alleen kijkcijfer concurrentie, er is ook een heuse boot strijd gaande.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:18 schreef matthijst het volgende:
[..]
Gewoon tactiek om Goedele week te maken. En lukte.
Ja, en dan zeker door de VARA! Die doen dat altijd zo goed! Witteman kijkt alsof ie zich ineens herinnert hoe fijn het was om met Nelson in bed te liggen knuffelen. Als een vader was ie voor hem!quote:Op donderdag 5 december 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Het gaat er niet om dat je het kon verwachten, die man mag best wel even massaal herinnert worden vanavond.
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef Smoofie het volgende:
Zuid-Afrika was beter afgeweest wanneer het in handen was gebleven van de blanken.
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
Die Dorrestijn weet zinnige dingen te zeggen. Ze mogen van geluk spreken dat hij toevallig als gast was uitgenodigd. Je zult er een Britt Dekker of een Gordon hebben zitten.
Als hyves nog bestond had ik een respect gegeven, met facebook kan je alleen 'vind ik leuk' geven en dat is ongepast.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Gordon heeft Mandela ook gekend, beetje respect graag.
Denken in omroepenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, en dan zeker door de VARA! Die doen dat altijd zo goed! Witteman kijkt alsof ie zich ineens herinnert hoe fijn het was om met Nelson in bed te liggen knuffelen. Als een vader was ie voor hem!
/threadquote:Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef Smoofie het volgende:
Zuid-Afrika was beter afgeweest wanneer het in handen was gebleven van de blanken.
Dan post je toch een glitterplaatje?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als hyves nog bestond had ik een respect gegeven, met facebook kan je alleen 'vind ik leuk' geven en dat is ongepast.
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef Smoofie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |