zeg, spreek voor jezelfquote:Op donderdag 5 december 2013 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
ik hoop dat iedereen ook met respect vanavond in dit topic zal reageren. flauwe grappen zijn absoluut niet gepast nu.
Ik kan niet zeggen dat ik geschokt ben. Dit nieuws hing al een tijdje in de lucht. Gisteren en vandaag waren er berichten over de strijd die hij leverde op zijn sterfbed.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jep.. het is geen verrassing natuurlijk maar het blijft toch wel even een schok voor iedereen.
Dit! Goed om stil te staan wat die man allemaal bereikt heeft, maar als je de berichten van de laatste dagen mag geloven is het voor hem waarschijnlijk beter zoquote:Op donderdag 5 december 2013 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik geschokt ben. Dit nieuws hing al een tijdje in de lucht. Gisteren en vandaag waren er berichten over de strijd die hij leverde op zijn sterfbed.
Geschokt ben ik doorgaans bij onverwachte gebeurtenissen. Laten we niet vergeten dat Mandela de gezegende leeftijd van 95 jaar heeft bereikt. Het is een keertje mooi geweest...
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
ik hoop dat iedereen ook met respect vanavond in dit topic zal reageren. flauwe grappen zijn absoluut niet gepast nu.
De held van Gullitquote:Op donderdag 5 december 2013 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
Paul Wankertje kreeg heel veel condoleances, ik haat nooit van die man gehoord.
Nelson Mandela dat was een belangrijk iemand. Held!
Dat bepaal ik zelf wel moraalridderquote:Op donderdag 5 december 2013 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |