Dat is helemaal waar wel mee eens. Wij willen nu alleen de beste software of manier kiezen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:13 schreef Mano_ het volgende:
Tja, ik denk dat je met een aantrekkelijke website toch wat meer klanten kan verwachten.
Een goede website is een belangrijke investering, niet iets wat je doet als je geld over hebt.
http://www.mijnwebwinkel.nl/webshop-software/quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:10 schreef gulbayram het volgende:
[..]
Voldende is belanrijk. Een proffessionele website laten bouwen is geen 500 maar rond 3000 euro. Zoals u zelf ook kunt zien is ons budget en verdiensten niet hoog omdat wij laagste prijzen hebben.
Het is ook belangrijk dat wij de beste manier willen kiezen dus of laten bouwen of zelf maken. Dus wij zijn nu nog in proces. Een misverstand is dat de verhuur vooral media bedrijven elke dag verhuren. Verhuur van media apparatuur is een of twee dagen per week omdat feesten in weekend zijn. Het zou een droom zijn als wij elke apparatuur elke dag zouden verhuren. Sommige apparatuur (zoals rook machines) verhurn wij een keer per drie maanden.
Dus droomwerk hebben wij helaas niet
Ja toch. Dat proberen wij te maken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
http://www.mijnwebwinkel.nl/webshop-software/
19x7=191 euro. Rendement was dus geen 1000% maar dik 2600% geweest.
Als je één keer per maand iets verhuurd had via die webshop, had je al positief gedraaid.
Ja als je een custom build website wilt mag je veel dieper in de buidel tasten, voor 3000 euro red je dat niet. Maar dat is ook nergens voor nodig.
Deze partij heeft het gemaakt, lijkt maatwerk: http://www.php-globe.nl/quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:55 schreef gulbayram het volgende:
[..]
Ja toch. Dat proberen wij te maken.
Dus heeft niemand een idee met welke software de volgende gemaakt kan zijn?
http://www.pixto-f.eu/
Hoe weet u dat? Wij zien geen referentie op hun website als klant.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Deze partij heeft het gemaakt, lijkt maatwerk: http://www.php-globe.nl/
Overigens zou ik je ten sterktste afraden dit soort maatwerk te laten maken, je ziet bij dit soort clubs dat de kwaliteit meestal toch wat bedenkelijk is en dat je ontzettend afhankelijk van ze word.
http://www.pixto-f.eu/beheer/quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:01 schreef gulbayram het volgende:
[..]
Hoe weet u dat? Wij zien geen referentie op hun website als klant.
Daarom uitzonderingen toevoegen voor stukken die wel moet veranderenquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja want dat is handig als iemand ingelogd is.
Met een shop is dat behoorlijk lastig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:42 schreef kensei het volgende:
[..]
Daarom uitzonderingen toevoegen voor stukken die wel moet veranderen
Je 'betaald' waar je voor krijgt.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:44 schreef gulbayram het volgende:
Ik weet niet maar ik denk dat ik niet uitkom met magento. Vandaag heb ik weer een andere magento website gezien die niet heel traag is maar ja daarvoor moet je wel veel doen. Stel dat snelheidsprobleem opgelost is, heb je weer taal probleem. Ik heb NL taal geinstalleerd maar dan sommige dingens blijven in engels.
Ik heb tomato cart getest. Hij is razendsnel. Maar taalprobleem blijft nog.
Heeft iemand ervaring met tomato cart en kan je taal probleem wel oplossen?
Wow, dat plaatje, jij moet wel een echte meester zijn in webshopsquote:Op zondag 20 juli 2014 12:39 schreef xzaz het volgende:
Gewoon zelf maken, ik heb diverse web-winkels geïmplementeerd en altijd zit je weer met gezeik qua requirements die niet geïmplementeerd kunnen worden, closed source en de API niet goed genoeg is.
Een web-winkel is helemaal geen zwaar systeem en zou overal op moeten kunnen draaien het gaat gewoon om de verantwoordelijkheid van het systeem en een 'totaal' oplossing die niet goed is ingesteld.
Een paar dingen:
- Plaatjes van de webshop op een CDN zetten, gemakkelijk en overzichtelijk.
- Caching / indexes
- Welke entiteiten zijn nodig, deze ook implementeren, wil je geen gebruikers reviews? Waarom dan dit implementeren?
- Goede database structuur, sterke normaliseren is handig.
- Hoe wil je het gaan beheren? Zijn er standaard prijzen? Hoe vaak veranderen producten?
- Betalingsmethoden.. enz
En dan hebben we het nog niet eens gehad over security usability en alle andere perspectives / technieken. Er komt nog wel wat bij kijken.
Edit:
Even abstract een webshop:
[ afbeelding ]
precies, 3000 heb je een one pagerquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:11 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
eeh.. nee.
Zet er nog maar minimaal een 0 bij achter.
Abstract werkt elke webshop zo.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:05 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Wow, dat plaatje, jij moet wel een echte meester zijn in webshops
Taalprobleem kan je ook in Magento wel oplossen, mits je er verstand van hebt. Want je gaat nog tegen veel meer problemen aanlopen.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:44 schreef gulbayram het volgende:
Ik weet niet maar ik denk dat ik niet uitkom met magento. Vandaag heb ik weer een andere magento website gezien die niet heel traag is maar ja daarvoor moet je wel veel doen. Stel dat snelheidsprobleem opgelost is, heb je weer taal probleem. Ik heb NL taal geinstalleerd maar dan sommige dingens blijven in engels.
Ik heb tomato cart getest. Hij is razendsnel. Maar taalprobleem blijft nog.
Heeft iemand ervaring met tomato cart en kan je taal probleem wel oplossen?
Ook, maar uitgebreider. Deze structuur blijft staan.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Maar niet abstract werkt het dus niet zo? Man man man wat een onzin op de maandagochtend
Gast, put your money where your mouth is.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:08 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
jaaaaaa! Ik zeg toch, jij moet wel echt een meester zijn in webshops!
huh? Ik jou helemaal prijzen om je verdienste op webwinkelgebied, is het weer niet goed...quote:Op maandag 21 juli 2014 11:08 schreef xzaz het volgende:
[..]
Gast, put your money where your mouth is.
quote:Op maandag 21 juli 2014 11:11 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
huh? Ik jou helemaal prijzen om je verdienste op webwinkelgebied, is het weer niet goed...
ja? Volgens mij bestaat een order uit meerdere producten (1 op veel relatie) en niet een product uit meerdere orders zoals je het nu hebt staanquote:Op maandag 21 juli 2014 11:04 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ook, maar uitgebreider. Deze structuur blijft staan.
Dat staat er toch ook, een order kan 1 of meerdere producten hebben.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja? Volgens mij bestaat een order uit meerdere producten (1 op veel relatie) en niet een product uit meerdere orders zoals je het nu hebt staan
quote:Op maandag 21 juli 2014 11:22 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
echt te treurig dat ik mijn tijd verspil aan discussies met dit soort kneuzen
Voorbeeld van je werk?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:22 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
echt te treurig dat ik mijn tijd verspil aan discussies met dit soort kneuzen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |