Komt voor alle platformen behalve Wii U. PC komt later.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Komt die voor PS3? En is het een DLC of wat?
Misschien een stomme vraag, maar hoe werkt dat met DLC's op de PS3? Kun je die gewoon kopen in de winkel of moet dat perse met de PS3 store, heb namelijk geen credit card.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt voor alle platformen behalve Wii U. PC komt later.
PSN Store. Maar volgens mij kan je ook gewoon prepaid kaarten kopen voor DLC. Al zou ik dan wel eerst de Season Pass aanschaffen. Prepaid is te koop (naar mijn weten) voor 20 en 50 euro. Inwisselen via je account en klaar.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar hoe werkt dat met DLC's op de PS3? Kun je die gewoon kopen in de winkel of moet dat perse met de PS3 store, heb namelijk geen credit card.
Season Passquote:Op donderdag 5 december 2013 17:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
PSN Store. Maar volgens mij kan je ook gewoon prepaid kaarten kopen voor DLC. Al zou ik dan wel eerst de Season Pass aanschaffen. Prepaid is te koop (naar mijn weten) voor 20 en 50 euro. Inwisselen via je account en klaar.
Korting op alle DLC naar ik weet.quote:
Nee, ik wist het nietquote:Op donderdag 5 december 2013 17:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Korting op alle DLC naar ik weet.
Of zit je me nu te pesten
Ik heb die Season Pass gekregen bij de Black Chest Edition dacht ik, dus ja dan maak ik er gebruik van ookquote:Op donderdag 5 december 2013 17:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, ik wist het niet
Ik doe ook niet aan PSNPlus en zo
Ik ben wel SCEE-betatester
Je bedoelt dat ie bij de prijs was inbegrepen?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb die Season Pass gekregen bij de Black Chest Edition dacht ik, dus ja dan maak ik er gebruik van ook
De code wel jaquote:Op donderdag 5 december 2013 17:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ie bij de prijs was inbegrepen?
Deze natuurlijk:quote:Op donderdag 5 december 2013 15:27 schreef Gruisman het volgende:
Wat is/zijn jullie favoriete shanty('s) ? Randy Dandy, Leave her Johnny en Roll boys roll zijn tot nu toe mijn favorieten.
Dezequote:Op donderdag 5 december 2013 15:27 schreef Gruisman het volgende:
Wat is/zijn jullie favoriete shanty('s) ? Randy Dandy, Leave her Johnny en Roll boys roll zijn tot nu toe mijn favorieten.
Je kunt tegenwoordig ook via iDeal betalen.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar hoe werkt dat met DLC's op de PS3? Kun je die gewoon kopen in de winkel of moet dat perse met de PS3 store, heb namelijk geen credit card.
Welke sequence zit je?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:27 schreef Ypmaha het volgende:
De main quest line is bij mij verdwenen nadat ik hem even op een of andere manier op pauze had gezet.
Ik zie geen gele cirkel met uitroepteken in mijn minimap. Hoe krijg ik die weer terug?
4 deel 1 kan ik herspelen, deel 2 niet (met dat james manwijf a.k.a jodie foster).quote:
Doe een paar sidequests en kijk of het dan op de map verschijnt. Soms komt het enkel op de grote map te staan om een of andere reden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:14 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
4 deel 1 kan ik herspelen, deel 2 niet (met dat james manwijf a.k.a jodie foster).
Oh wacht, ze zegt meet me 20 minuten 50 graden north weet ik veel waar
"dit is mijn vrouw"quote:
Ben je zo doorheen, die story mission is niet zo erg lang dacht ikquote:Op maandag 9 december 2013 12:48 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Gisteren blijkbaar m'n eerste elite upgrade gevonden (geen idee waar...) Maar nu kan ik niet varen want ze hebben de haven geblokkeerd!
Maar dat bed was ook errug aantrekkelijk! Ik heb nog wel een schip geklommen en een leuke air assassination uitgevoerd... (ik kijk trouwens nooit wat de extra requirements zijn voor een 100%, ben altijd blij verrast als ik hem op 100% hebquote:Op maandag 9 december 2013 12:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben je zo doorheen, die story mission is niet zo erg lang dacht ik
Ik heb ze wel, maar heb ze nog niet kunnen proberen... Ik kreeg ze voordat ik in Nassau aankwam... Maar ik denk ook niet dat ik ze ga gebruiken, ik vind mijn zwarte zeilen mooi!quote:Op maandag 9 december 2013 13:33 schreef delano.888 het volgende:
Hebben jullie ook de diamond sails die je krijgt dmv de fleet? Ik vind ze aan de ene kant niet mooi van kleur enz, maar ik heb wel het idee dat ze meer bewegen met de wind enz dus dat maakt ze weer mooierben ik nou gek of zien jullie dat ook?
Ik heb de zwarte (leren) en de rode, die zijn ook mooi. Maar ik heb dus echt het idee dat de diamante versie meer met de wind mee beweegt, en dat heeft ook weer watquote:Op maandag 9 december 2013 13:39 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ik heb ze wel, maar heb ze nog niet kunnen proberen... Ik kreeg ze voordat ik in Nassau aankwam... Maar ik denk ook niet dat ik ze ga gebruiken, ik vind mijn zwarte zeilen mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |