neequote:
Zou speciaal een hond kopen zodat ik die eraf kon trekken en ook daadwerkelijk kon zeggen dat ik mijn hond er nog af zou trekken.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou speciaal een hond kopen zodat ik die af kon trekken en ook daadwerkelijk kon zeggen dat ik mijn hond af zou trekken.
Redrocket, redrocket boyquote:
Beetje rustig he!quote:Op woensdag 4 december 2013 22:52 schreef FL_Freak het volgende:
braddie ga weg jij bent geen stoner :s
Ik zit hier vaak zat met vrienden die allemaal zitten te blowen, dus ik zal zelf ook wel flink meeblowenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:52 schreef FL_Freak het volgende:
Zijn olifantitis verhult de echte stoner achter Braddie.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:52 schreef FL_Freak het volgende:
brads niet zo happen mi mangquote:Op woensdag 4 december 2013 22:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zit hier vaak zat met vrienden die allemaal zitten te blowen, dus ik zal zelf ook wel flink meeblowen
Enne, boeiendIk kan er wel over meelullen.
ben jij echt uit 83quote:Op woensdag 4 december 2013 22:52 schreef Channie83 het volgende:
love aan choco toffee caramel.....dat smelt zo zacht op je tong
Hartstikke relaxedquote:Op woensdag 4 december 2013 22:54 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Braddie mag hier net zo goed hangen.....
Wie gaat 'm ophangen dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:54 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Braddie mag hier net zo goed hangen.....
ik heb jou niks gevraagdquote:Op woensdag 4 december 2013 22:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Stiekem is ze de laatste overlevende van de Titanic. Geboren in 1889
Grappigquote:Op woensdag 4 december 2013 22:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is wel weer erg "Typisch" dat je dit zegt.
zo zie je er niet uitquote:
goeiequote:Op woensdag 4 december 2013 22:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is wel weer erg "Typisch" dat je dit zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |