quote:en ik?
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:50 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Ja, maar ze vind je een beetje jong!
quote:ik ken hem van de chat. verder niet van forum ofzo.
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:52 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Daar ben ik nog nooooit geweest
en ook zn usericon zegt me niets.
quote:hm. dat is goed mogelijk.
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:54 schreef blieblie het volgende:[..]
Jah
Najaaa, je liep met zeer grote passen
quote:sjees. stomme zus heb jij.
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:55 schreef ikke_ook het volgende:[..]
te oud
quote:en weer terug.. het enige leuke was dat ze een heel leuk klein lief boxertje heeft; wit met één zwart oog!!
Op vrijdag 4 oktober 2002 20:48 schreef ikke_ook het volgende:[..]
veel plezier dan!
quote:1 zwart oog?
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:05 schreef just me het volgende:[..]
en weer terug.. het enige leuke was dat ze een heel leuk klein lief boxertje heeft; wit met één zwart oog!!
quote:en een echte staart heeft ze ook nog! Ja ja ik heb het er nog over gehad over het risico van staartbreuk
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:14 schreef blieblie het volgende:[..]
1 zwart oog?
Freaky
quote:Couperen schijnt niet meer te mogen
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:20 schreef just me het volgende:[..]
en een echte staart heeft ze ook nog! Ja ja ik heb het er nog over gehad over het risico van staartbreuk
quote:Klopt maar poosje geleden met een hondenkenner erover gehad en hij vertelde dat zo'n staart zo hard tegen bijvoorbeeld een tafel kan aanrammen dat er makkelijk een staartbreuk kan ontstaan wat ook weer niet prettig is.
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:29 schreef blieblie het volgende:
Couperen schijnt niet meer te mogen
quote:Ahjaa, een heel andere vraag; hoe kan je in godsnaam in een gracht fietsen?
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:31 schreef just me het volgende:[..]
Klopt maar poosje geleden met een hondenkenner erover gehad en hij vertelde dat zo'n staart zo hard tegen bijvoorbeeld een tafel kan aanrammen dat er makkelijk een staartbreuk kan ontstaan wat ook weer niet prettig is.
Ik moet zeggen dat ik het gelezen heb en het van de ene kant wel grappig vond, maar van de andere kant ook erg lullig voor je.
quote:Nou uh... uh... heel simpel hoor; je gaat gewoon heel stoer fietsen zonder handen aan het stuur en dan ga je eerst een beetje slingeren en dan nog een beetje meer en je hebt je handen vol boodschappen en die kun/wil je niet laten vallen en dan plons
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:47 schreef blieblie het volgende:[..]
Ahjaa, een heel andere vraag; hoe kan je in godsnaam in een gracht fietsen?
quote:Hehe, okeej, toch wel grappig
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:52 schreef just me het volgende:[..]
Nou uh... uh... heel simpel hoor; je gaat gewoon heel stoer fietsen zonder handen aan het stuur en dan ga je eerst een beetje slingeren en dan nog een beetje meer en je hebt je handen vol boodschappen en die kun/wil je niet laten vallen en dan plons
Ben zo een keer zonder handen behoorlijk hard op een bosweggetje in de sneeuw gaan fietsen
,glijjjjj, glipppp, BONK tegen een boom
(deed best pijn en mijn fiets was krom
)
quote:Tuurlijk heb ik er achteraf om kunnen lachen maar op dat moment niet hoor!! je voelt je dus echt stom als je daar in het water aan het watertrappelen bent
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:03 schreef blieblie het volgende:[..]
Hehe, okeej, toch wel grappig
Vind je het achteraf ook niet grappig??Ben zo een keer zonder handen behoorlijk hard op een bosweggetje in de sneeuw gaan fietsen
,glijjjjj, glipppp, BONK tegen een boom
(deed best pijn en mijn fiets was krom
)
Maar wat jij deed is eigenlijk veel spectaculairder!!
quote:Dat was gelukkig om 6 uur toen iedereen aan het eten was
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:13 schreef just me het volgende:[..]
Tuurlijk heb ik er achteraf om kunnen lachen maar op dat moment niet hoor!! je voelt je dus echt stom als je daar in het water aan het watertrappelen bent
Maar wat jij deed is eigenlijk veel spectaculairder!!
Nee hoor is niet zo erg.. 't is best mooi 's morgens vroeg daar aan te komen, laaghangende mist over de velden en dan de konijnen en hazen te zien huppelen.
quote:Zeg waar en ik kom langs
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:07 schreef _Mal_ het volgende:
hoiiii
en doeiiii!
want _Mal_ moet morgen om 8 uur weer vrolijk aan de kassa zitten
quote:Hmmm beetje laat.
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:35 schreef Juup© het volgende:[..]
Zeg waar en ik kom langs
met win95/98/ME hoef je alleen gateway in te stellen, maar XP vind het weer nodig om met DNS en WINS aan de gang te gaan ![]()
ach ja kennis verrijkt de mensch ![]()
trusten
quote:konmar veldhoven..
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:35 schreef Juup© het volgende:[..]
Zeg waar en ik kom langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |