Beetje laat gekocht misschienquote:Op woensdag 4 december 2013 21:07 schreef Toto69 het volgende:
I BETTER NOT REGRET THIS
1) Bought 38.63155037 PPC by price 5.941 USD (total 229.51004074 USD -0.2%)
Lijkt mij meer dat meneer even snel wat geld wou verdienen maar toen 10 kleuren scheet omdat er over aangiftes en IP adressen werd gesproken.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:16 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ja
Er is contact met mij opgenomen. De betreffende 'oplichter' schijnt geen oplichter te zijn, maar zelf te zijn opgelicht. Zijn familie is hem ten hulp geschoten en neemt contact op met de gedupeerden. Eind goed, al goed dus. Bijna althans, voor de mensen die nog bezig zijn.
Alltime high is 1163. Dat zie ik dit week niet gebeuren. Met het weekend in aantocht, zullen veel mensen uitcashen op vrijdag, vanwege de verwachte lage volumes in het weekend. En de slimmen zullen daarop anticiperen, door eerder op donderdag al uit te cashen.quote:
Lol wat.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:07 schreef Toto69 het volgende:
I BETTER NOT REGRET THIS
1) Bought 38.63155037 PPC by price 5.941 USD (total 229.51004074 USD -0.2%)
Realiseer je je dat Bitstamp vandaag bijna $100 is gestegen, en de ATH slechts $16 weg is? Met een beetje geluk komt die vanavond nog.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:11 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Alltime high is 1163. Dat zie ik dit week niet gebeuren. Met het weekend in aantocht, zullen veel mensen uitcashen op vrijdag, vanwege de verwachte lage volumes in het weekend. En de slimmen zullen daarop anticiperen, door eerder op donderdag al uit te cashen.
De anderen daargelaten, zullen eerder afwachten wat het weekend zal brengen.
Hij daalt alweer.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Enorme groene kaars, als PPC nu weer geen winst brengt vermijd ik die coin voor 't leven.
Hij zal sowieso stijgen in the long run.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Enorme groene kaars, als PPC nu weer geen winst brengt vermijd ik die coin voor 't leven.
Check dmquote:Op woensdag 4 december 2013 21:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jap. Als ik er ooit nog met winst afkom ga ik die coin bannen.
Zo schuift het elke week een dagje naar voren.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:11 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Alltime high is 1163. Dat zie ik dit week niet gebeuren. Met het weekend in aantocht, zullen veel mensen uitcashen op vrijdag, vanwege de verwachte lage volumes in het weekend. En de slimmen zullen daarop anticiperen, door eerder op donderdag al uit te cashen.
De anderen daargelaten, zullen eerder afwachten wat het weekend zal brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |