quote:Op woensdag 4 december 2013 20:47 schreef Robuustheid het volgende:
Ik heb medelijden met roisdelexce, die heeft 'm op 43 dollar gekocht en na heel veel geduld uiteindelijk uitgestapt op 28..
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:47 schreef Robuustheid het volgende:
Ik heb medelijden met roisdelexce, die heeft 'm op 43 dollar gekocht en na heel veel geduld uiteindelijk uitgestapt op 28..
Waaat. Ik ben uitgestapt op 36,5quote:Op woensdag 4 december 2013 20:47 schreef Robuustheid het volgende:
Beetje hetzelfde geval hier. Beurswijsheid: Denk niet aan de gemiste kansen in het verleden, maar aan de kansen in de toekomst.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:47 schreef Robuustheid het volgende:
Dag traden.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:49 schreef pimpel1985 het volgende:
Zijn hier geen mensen voor lange termijn houden?
all daytraders?
Hij was uitgestapt rond 36/37 niet bij 28...quote:Op woensdag 4 december 2013 20:47 schreef Robuustheid het volgende:
Soort van lange termijn. Feit is dat er gewoon flinke winsten te halen zijn met daytraden nu, met weinig risico. De markt beweegt om sommige momenten gewoon te voorspelbaar.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:49 schreef pimpel1985 het volgende:
Zijn hier geen mensen voor lange termijn houden?
all daytraders?
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:50 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Hij was uitgestapt rond 36/37 niet bij 28...
Ja. Maar evengoed, meerdere procenten winst (in BTC) per dag is hoe je het ook wend of keert gewoon flink.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:52 schreef pimpel1985 het volgende:
Je zegt flinke winsten..
dan spreek je over spelen met paar duizend euro?
Anders is het eurotjes verdienen ipv hondertjes
It's not a loss until you sell.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:47 schreef Robuustheid het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |