SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
lol ik check nu pas de prijs van Vidal..had wel minimaal 15k nog verwacht..amper 6k is hij
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bale/Robben/Nasri worden te duur .
De rest vind ik niet interessant.
Ik kan wel op het EA forum komen overigens.
edit. Borja Valero vergeten, die is wel interessant![]()
Wel echt goede passing. Vrees dat zijn defending net te laag is voor 4222, maar misschien ga ik hem wel even uitproberen.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:05 schreef DutchSL het volgende:
Bale/Robben/Nasri worden te duur .
De rest vind ik niet interessant.
Ik kan wel op het EA forum komen overigens.
edit. Borja Valero vergeten, die is wel interessant![]()
Met Wim Kieft uitspraak.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kan echt prima imo. 71 is meer dan genoeg. Workrates zijn niet perfect met h/m, maar met een m/h of m/m kan het alsnog wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wel echt goede passing. Vrees dat zijn defending net te laag is voor 4222, maar misschien ga ik hem wel even uitproberen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen Enyeama SIF
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Buiten Robben, Bale en Nasri een kut TOTW.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Salihovic is wel het dieptepunt
Hala Madrid !
Hij heeft dezelfde workrates als Guarin, als ik hem haal en hij bevalt dan is de kans groot dat hij zijn plaats gaat vervangen. wissel ik hem met Vidal en Pogba, die hebben allebei verschillende workrates. Maar de workrates van de CDM maken me niet zoveel uit, als ze maar een beetje mee verdedigen. De CDMs staan vaak overal met 4222 en de CBs kunnen de rest prima opvangen.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan echt prima imo. 71 is meer dan genoeg. Workrates zijn niet perfect met h/m, maar met een m/h of m/m kan het alsnog wel.
Hij past overigens wel leuk in mijn teampje, Probeer een beetje de wat minder populaire IFs in mijn team te zetten. Hij komt dan voor IF Benatia en IF Torosidis, zij bevallen me allebei bijzonder goed.![]()
Maar niemand is beter dan Guarin.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde workrates als Guarin, als ik hem haal en hij bevalt dan is de kans groot dat hij zijn plaats gaat vervangen. wissel ik hem met Vidal en Pogba, die hebben allebei verschillende workrates. Maar de workrates van de CDM maken me niet zoveel uit, als ze maar een beetje mee verdedigen. De CDMs staan vaak overal met 4222 en de CBs kunnen de rest prima opvangen.
Hij past overigens wel leuk in mijn teampje, Probeer een beetje de wat minder populaire IFs in mijn team te zetten. Hij komt dan voor IF Benatia en IF Torosidis, zij bevallen me allebei bijzonder goed.
Welke keepers uit de Serie A heb jij gehad dit jaar?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Silvers jaquote:Op woensdag 4 december 2013 16:23 schreef Lindgren. het volgende:
PS3 iemand een potje golds of silvers?net een nieuw team gemaakt
![]()
Hij heeft de op 1 na beste vrije trap van het spel (van de NIF's dan) Arango heeft de hoogste FK stats en met hem haalde ik die skill challenge.quote:![]()
![]()
Hala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |