Tegenstrijdig ditquote:Op donderdag 5 december 2013 10:21 schreef Brummetje_ het volgende:
als mijn vriend maar een beetje het idee heeft dat hij "vies" is bij z'n pik, dan lukt het hem niet om stijf te blijven. (
Nee hoor, niks tegenstrijdigs aan.quote:
Ken je de geaardheid aseksualiteit niet?quote:
Puur als zweetvanger of ondergrondje, maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:35 schreef HSG het volgende:
[..]
Die draag ik wel maar dan voor onder mijn truien.
quote:Op donderdag 5 december 2013 11:37 schreef Brummetje_ het volgende:
Nee hoor, niks tegenstrijdigs aan.
Of snap je het niet en moet ik het je even uitleggen?
Ja klopt maar ach hoeveel kosten dien dingen tegenwoordig. Paar euro voor 3 stuks of meer.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Puur als zweetvanger of ondergrondje, maar daar is ook alles mee gezegd.
Kreeg je net na onze klachten over witte kledingstukken ook allemaal witte pagina's op FOK!?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:55 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja klopt maar ach hoeveel kosten dien dingen tegenwoordig. Paar euro voor 3 stuks of meer.
Heb je Danny al gewaarschuwd?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kreeg je net na onze klachten over witte kledingstukken ook allemaal witte pagina's op FOK!?
OPEN JE OGEN HSG.
Ik ga mn aluhoedje zoeken.
En vergeet de flesjes water niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen tijd man, geen tijd. Ik moet blikken eten inslaan.
Goeie, ik ren ff naar de Appie ff.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 december 2013 12:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goeie, ik ren ff naar de Appie ff.Een 'ff' teveel neerzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ô mon citoyens vous serez unis.
quote:Op donderdag 5 december 2013 11:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kreeg je net na onze klachten over witte kledingstukken ook allemaal witte pagina's op FOK!?
OPEN JE OGEN HSG.
Ik ga mn aluhoedje zoeken.
Ja, laatst nog. Had ik kaarsjes aangestoken, licht gedimd en leuk muziekje opgezet toen hij thuiskwam van werk.quote:Op donderdag 5 december 2013 07:48 schreef najazeg het volgende:
[..]
zijn er ook dingen die je zo af en toe eens doet waar hij heel blij van wordt?
Daar geeft een man dus geen fuck om. Verwen hem een paar keer spontaan en hij koopt weer 3 rozen per week voor je.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:44 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ja, laatst nog. Had ik kaarsjes aangestoken, licht gedimd en leuk muziekje opgezet toen hij thuiskwam van werk.
Ik kook elke dag lekker voor hem.
En ik heb laatst onze schoen gezet en er een chocoladeletter ingedaan, als verrassing, hij wist van niks.
Ik ben iig absoluut niet frigide, mijn lichaam werkt gewoon, afgezien van het niet opgewonden kunnen raken. En seksueel niet aantrekkelijk vinden hoort bij aseksualiteit.quote:Op donderdag 5 december 2013 08:14 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik moest even een doekje over mn telefoon halen, er droop wat ironie af.
Maar serieus ts, je klinkt als een frigide wijf die haar vriend niet seksueel aantrekkelijk vindt.
Zijn jullie aan elkaar uitgehuwelijkt of wat?
Mijn vriend wel. Die vindt het geweldig als ik zoiets romantisch doe.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:47 schreef CrosbyStills het volgende:
[..]
Daar geeft een man dus geen fuck om. Verwen hem een paar keer spontaan en hij koopt weer 3 rozen per week voor je.
Dat zegt hij om jou niet te beledigen.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:53 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Mijn vriend wel. Die vindt het geweldig als ik zoiets romantisch doe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |