quote:Op woensdag 4 december 2013 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij de mannen: ingezoomde penissen in vreemde hoeken om ze groter te laten lijken.
Bij de vrouwen: vrouwen die aandacht zoeken omdat ze niet tevreden zijn over hun lichaam.
Ik weet alleen hoe Crack_ er uit ziet, maar zoiets zit er niet tussen nee.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Crack_ sof appel ess ezell enzo zitten er niet
Toffe mensen hebben vaak zelf respect
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Osuchi, Jhali, Dearest of als wie ze nu ook weer terug komt. Komt terug.
Ach gewoon negeren als je haar niet mag, snel opgelost hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 16:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:10 schreef Spatieloos het volgende:
Ik eet vandaag geen watermeloen
Waarom is mama niet om boodschappen gegaan!
Waarom ik zelf niet!
Ik voel me al geil worden
Ain't gonna happen. We ouden deze SC aids clean.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach gewoon negeren als je haar niet mag, snel opgelost hoor
Ach, smaken verschillen natuurlijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind er wel zeker mooie vrouwen tussen zitten hoor.
Het is wat.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
True. Maar ik heb betere bronnen voor exhibitionistische damesch. Een subreddit van reddit die gonewilde heetquote:Op woensdag 4 december 2013 16:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind er wel zeker mooie vrouwen tussen zitten hoor.
Oh je wilt weer een rel in werking zetten?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:06 schreef Fok-it het volgende:
Zegt ook wel genoeg dat je er niet op reageert toto
6 december dus al het sinterklaasspul in de aanbieding?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Vrijdag alle supermarkten hier af! Hopen op iets lekkers.
Nouja, als je into extreme dingen bent, is er wel een leuk topic.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh je wilt weer een rel in werking zetten?
Nee, vind het gewoon zielig dat je elke keer alleen maar over Dearest moet beginnen. Ben je geobsedeerd door d'r ofzo?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh je wilt weer een rel in werking zetten?
JAH IAHIAHAAHIAHIAquote:Op woensdag 4 december 2013 16:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
6 december dus al het sinterklaasspul in de aanbieding?
Kijk de laatste (of die daarvoor).. echt mooie vrouwen. Als je die niet mooi vind dan ben je gekquote:Op woensdag 4 december 2013 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, smaken verschillen natuurlijk.
Intens.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, vind het gewoon zielig dat je elke keer alleen maar over Dearest moet beginnen. Ben je geobsedeerd door d'r ofzo?
Nou dat hoeft niet echtquote:Op woensdag 4 december 2013 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, als je into extreme dingen bent, is er wel een leuk topic.
Je wil vast wel een triootjes met haar erbijquote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je wil vast wel een triootjes met haar erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |