Ze verstopte zich kennelijk. Het project gaat langer duren dan gehoopt.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaahaahahahahahahhaahhahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:23 schreef xcachet het volgende:
Ik ga weer tot latercrewbashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:23 schreef xcachet het volgende:
Ik ga weer tot laterDoeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik heb allemaal nieuwe kleren besteld bij H&Mquote:
show mequote:Op woensdag 4 december 2013 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb allemaal nieuwe kleren besteld bij H&M
quote:
Ik heb zin om overdreven te slijmen conform de KPD standaarden.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb zin om te knuffelen
DM's sturen dat je mensen wil ballen?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zin om overdreven te slijmen conform de KPD standaarden.
ik zal even wat linkjes sturenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb allemaal nieuwe kleren besteld bij H&M
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DM's sturen dat je mensen wil ballen?
Aha.quote:
Daar draait het niet om. Ze stellen dat het een vorm van overdreven slijmen is.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aha.
Als je jezelf in je blote kut op internet zet moet je daar niet over zeiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |