Respectquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Okay toch een eigen dan. Zelfde shirt.
[ afbeelding ]
Volgens mij woon jij hier in de buurtquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf nee. Ben ik toch nog te herkenbaar?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:12 schreef Greyson het volgende:
[..]
Volgens mij woon jij hier in de buurt!
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:10 schreef Deuce92 het volgende:
Heb nog niet veel gepost op Fok! maar ik volg dit topic al een tijdje en wil graag mij eigen pics toevoegen. Zou 't geen echte transformatie noemen, maar er zit toch 20 kg verschil tussen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ik vind het een behoorlijke transformatie hoor. Well done!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:10 schreef Deuce92 het volgende:
Heb nog niet veel gepost op Fok! maar ik volg dit topic al een tijdje en wil graag mij eigen pics toevoegen. Zou 't geen echte transformatie noemen, maar er zit toch 20 kg verschil tussen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel netjes!quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker wel een transformatie te noemen ouwe.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:10 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wel. Ik ben er nog niet maar ik zou mijn before foto's sowieso nooit plaatsen want ik schaam me er diep voor dat het ooit zo ver was gekomen.quote:
Wauw, net gespierd genoegquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:10 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben wel heel erg geïnteresseerd hoe je het hebt gedaan eigenlijk. Hoe vaak train je en wat doe je tijdens het trainen en wat heb je qua voeding aangepast?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Daar ben ik het zelf helaas niet mee eens.
Ik hoop erg volgende zomer weer wat bij te hebben.
Ik was niet dik ofzo. Meer skinnyfat. Had een wat dikkere buik. Maar ik heb nu een duursporters / zwemmers lichaam en niet zozeer van een BB'er. Dat wil ik ook niet. Ik ben er tevreden mee maar ik probeer nu nog 'leaner' te worden qua gewichtquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ben er nog niet maar ik zou mijn before foto's sowieso nooit plaatsen want ik schaam me er diep voor dat het ooit zo ver was gekomen.Nooit meer.
Wie weet komen die foto's ooit nog wel. Ben ondertussen 30kg afgevallen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:35 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik was niet dik ofzo. Meer skinnyfat. Had een wat dikkere buik. Maar ik heb nu een duursporters / zwemmers lichaam en niet zozeer van een BB'er. Dat wil ik ook niet. Ik ben er tevreden mee maar ik probeer nu nog 'leaner' te worden qua gewicht.
Maar ik zou het overigens ook nooit plaatsen.
Das ook mooiquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:39 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wie weet komen die foto's ooit nog wel. Ben ondertussen 30kg afgevallen.
Nou, ten eerste wil ik even kwijt dat er zo'n jaar en 8 maanden tussen de twee fotomomenten zit. Januari 2012 en September 2013. In 2012 ben ik begonnen met afvallen, maar ook weer een paar maanden aangekomen omdat ik vond dat ik teveel spiermassa had verloren. Dat is zo een paar keer op en neer gegaan. Achteraf denk ik dat ik hetzelfde resultaat in een stuk minder tijd had kunnen bereiken. Ik heb mijn afval- en aankomstrategieën (dat zijn vanaf nu dus woorden) dus ook flink aangepast in de tussentijd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ben wel heel erg geïnteresseerd hoe je het hebt gedaan eigenlijk. Hoe vaak train je en wat doe je tijdens het trainen en wat heb je qua voeding aangepast?
Dat komt op hetzelfde neer hoe ik het doe dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nou, ten eerste wil ik even kwijt dat er zo'n jaar en 8 maanden tussen de twee fotomomenten zit. Januari 2012 en September 2013. In 2012 ben ik begonnen met afvallen, maar ook weer een paar maanden aangekomen omdat ik vond dat ik teveel spiermassa had verloren. Dat is zo een paar keer op en neer gegaan. Achteraf denk ik dat ik hetzelfde resultaat in een stuk minder tijd had kunnen bereiken. Ik heb mijn afval- en aankomstrategieën (dat zijn vanaf nu dus woorden) dus ook flink aangepast in de tussentijd.
Op dit moment train ik drie dagen achter elkaar (push/pull/legs) en neem ik daarna een rustdag. De aanpassingen qua voeding zijn in een term samen te vatten: caloric deficit. Gewoon minder eten dan je lichaam verbruikt. Als je wilt afvallen, tenminste.
Ik heb hier op Fok! diverse topics gezien met goede informatie, het is ook niet erg ingewikkeld.
Erg leuk om te horen!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat komt op hetzelfde neer hoe ik het doe dan.Moet wel zeggen dat ik altijd wel gemotiveerd raak door foto's en jij hebt me weer wat motivatie gegeven man.
Ik ga nu even sporten dan maar.
Nee? Ik vind het zo ook precies genoeg.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je een foto van hoe je eruit zou willen zien? Ik zou al erg tevreden zijn als ik jou was.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Misschien als ik er zo uit zie als ik 's morgens wakker word. Die foto's waren genomen toen ik thuis kwam van de sportschool, waardoor ik redelijk "opgepompt" was.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:50 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Nee? Ik vind het zo ook precies genoeg.
Goed gedaan
Niet echt, nee. Hoe verder ik kom, hoe meer ik wil...quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je een foto van hoe je eruit zou willen zien? Ik zou al erg tevreden zijn als ik jou was.
Er zijn diverse calculators die dat ongeveer kunnen uitrekenen, met de nadruk op "ongeveer."quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:54 schreef Scootermuisje het volgende:
Maar hoe weet je nou hoeveel je lichaam verbruikt?
Nicequote:Op vrijdag 13 december 2013 21:10 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie transformatiesquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:10 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BMRquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Er zijn diverse calculators die dat ongeveer kunnen uitrekenen, met de nadruk op "ongeveer."
Ik heb zelf de uitkomst als basis genomen, en daarna steeds mijn inname aangepast toen ik vond dat ik te snel/langzaam aankwam/afviel. Het is een lopend proces.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |