Waarvoor? Bitcoins? Wordt ieder jaar gezegdquote:Op woensdag 4 december 2013 18:01 schreef sararaats het volgende:
jullie betalen er waarschijnlijk veel geld voor.
dat vroeg ik me eigenlijk wel af.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:03 schreef Mender het volgende:
[..]
Waarvoor? Bitcoins? Wordt ieder jaar gezegd
Jaquote:Op woensdag 4 december 2013 17:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb jij al je Litecoins van die ene 'oplichter'ontvangen die nog een keer hier terugkwam? Of geld. Ik meen te hebben gezien dat hij terug kwam om contact op te nemen.
Een andere FOK!ker had namelijk wel zijn geld ontvangen.
Dus hij koopt Litecoins, ontvangt die Litecoins, en zodra het op FOK! aan de grote klok hangt dan is hij zelf opgelicht en heeft hij geen geld (??) om iedereen te betalen?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:16 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ja
Er is contact met mij opgenomen. De betreffende 'oplichter' schijnt geen oplichter te zijn, maar zelf te zijn opgelicht. Zijn familie is hem ten hulp geschoten en neemt contact op met de gedupeerden. Eind goed, al goed dus. Bijna althans, voor de mensen die nog bezig zijn.
Het verhaal lijkt me een beetje sterk.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:16 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ja
Er is contact met mij opgenomen. De betreffende 'oplichter' schijnt geen oplichter te zijn, maar zelf te zijn opgelicht. Zijn familie is hem ten hulp geschoten en neemt contact op met de gedupeerden. Eind goed, al goed dus. Bijna althans, voor de mensen die nog bezig zijn.
Hopen dat hij nu nog op mij antwoordquote:Op woensdag 4 december 2013 18:16 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ja
hold je nog steeds dus?quote:
Ppc is gewoon dood.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:42 schreef robin007bond het volgende:
PPC doet het echt mweh.Niet eens stabiel, maar gewoon dalend nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |