Of je doet je ogen open en merkt dat het intussen 2013 is.....quote:Op donderdag 5 december 2013 22:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft of wil een mobiele telefoon he.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 5 december 2013 22:15 schreef timmmmm het volgende:
Het rare vind ik dat die borden helemaal niemand in de weg zitten. Waarom moeten ze dan in vredesnaam weggehaald worden?
Je zou het eens kunnen proberen bij het spoorwegmuseum in Utrecht. Volgens mij heb ik ze daar eeeeeh... acht jaar geleden zien staan.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:54 schreef 2cv het volgende:
Maar los van het feit dat het beter is dat die borden niet weggaan: ik heb begrepen dat je die borden kan kopen. Weet iemand waar en hoe ? Lijkt me wel tof'zo'n bord.
Printbesparing en aanpassingsbesparing. (Papier, inkt, personeel e.c.t.)quote:Op donderdag 5 december 2013 22:15 schreef timmmmm het volgende:
Het rare vind ik dat die borden helemaal niemand in de weg zitten. Waarom moeten ze dan in vredesnaam weggehaald worden?
Als er meerdere routes naar je bestemming zijn kan je zo wel kiezen om even om te rijden.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:35 schreef VitaminWater het volgende:
Vertraging staat toch helemaal niet op die gele borden? Dat zijn gewoon posters met alle vertrektijden. Als er vertraging is dan staat dat op de borden bij de perrons zelf.
En dat is misschien nog wel de handigste functie van die borden...quote:Op donderdag 5 december 2013 18:20 schreef Eenskijken het volgende:
En het is sowieso handig om te checken hoe laat de laatste trein gaat zodat je weet tot hoe laat je bezopen kan worden en nog op tijd naar huis kan gaan.
Die papieren kaartjes worden overigens gewoon wegwerp ov-chipkaarten, dus je kan nog steeds een kaartje kopen bij de automaat. Iedereen huilt om niks.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Voor internationaal reizen blijven papieren kaartjes gewoon bestaan hoor. In België en Duitsland doen ze niet aan de OV-chip.
Kost alleen een stuk duurder, dus nee mensen huilen niet om niets.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:55 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Die papieren kaartjes worden overigens gewoon wegwerp ov-chipkaarten, dus je kan nog steeds een kaartje kopen bij de automaat. Iedereen huilt om niks.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/235/quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:14 schreef macca728 het volgende:
[..]
Kost alleen een stuk duurder, dus nee mensen huilen niet om niets.
Dan moet je als frequente reiziger gewoon een OV-Chipkaart bij je hebben. Ik huil ook niet als ik een wegwerpkaart in de tram of bij de metro (beiden RET) moet kopen als ik mijn kaart vergeten ben.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:14 schreef macca728 het volgende:
[..]
Kost alleen een stuk duurder, dus nee mensen huilen niet om niets.
Oftewel superhandig, klantvriendelijk, toegankelijk en begrijpelijk voor iedereen.... dus wat doet onze NS? Weghalen, natuurlijk!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:47 schreef Cherna het volgende:
[..]
Je moet de vertrekstaten maar eens goed bekijken. Daar is zelfs op aangegeven wat op zon en feestdagen wel en niet rijd. En bovenaan staat het traject vermeld met alle stations waar het spul een halt maakt. Je kunt alle treinen mbt vertrektijden voor een gehele dag overzien. Sterker nog, zolang de dienstregeling niet wijzigt kun je dit hanteren en zijn ze geldig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |