Same, er staan altijd behoorlijk veel mensen voor die borden op de grote stations. Vandaar dat ik de maatregel gewoon echt niet kan bevatten.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:23 schreef Eenskijken het volgende:
Ik reis dagelijks met de trein ()dubbele overstap() en ik zie werkelijk elke dag mensen op de gele borden kijken, daar in de buurt hangen.
Wtf NS, het hangt toch niet in de weg? laat het lekker, genoeg mensen die het nog gebruiken.
Beeld je eens in hoe veel geld het kost om alle 3400 borden bij te houden bij elke wijziging. 'Het hangt toch niet in de weg' zou een leuk argument zijn als de borden daadwerkelijk langer dan een paar maanden mee gingenquote:Op donderdag 5 december 2013 01:23 schreef Eenskijken het volgende:
Wtf NS, het hangt toch niet in de weg? laat het lekker, genoeg mensen die het nog gebruiken.
Het wordt in NL 2x per jaar gewijzigd en de kosten zullen nihil zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beeld je eens in hoe veel geld het kost om alle 3400 borden bij te houden bij elke wijziging. 'Het hangt toch niet in de weg' zou een leuk argument zijn als de borden daadwerkelijk langer dan een paar maanden mee gingen
Overigens totaal geen moeite mee, maar dan moeten de elektronische borden op elk station wel zo aangepast worden dat je elke trein (dus tot meer dan een uur vooruit + treinen die minder dan één keer per uur rijden) er op kunt zien. Het is bijzonder irritant als je niet weet waar je heen moet voor een trein die over een half uur vertrekt en hij staat (nog) niet op de borden.
There's an app for thatquote:Op donderdag 5 december 2013 12:57 schreef Metalfreak het volgende:
Als ik op een treinstation ben, heb ik geen zin om mijn smartphone uit te moeten halen, de browser op te starten, naar de site van ns gaan
Ja, dan je smartphone uit je zak halen, erachter komen dat je die app niet hebt, naar de play store gaan, downloaden via een brakke verbinding die drie keer verbroken wordt, uiteindelijk de app opstarten en met zo'n kut onscreen toetsenbord met verkeerde autocorrects alles weer opzoeken. Oftewel: ik geef nog steeds voorkeur aan een geel bord.quote:
Nu overdrijf je. De app weet zelfs waar je bent. En gokt waar je heen wil op basis van je google en NSA dossier met een 97% nauwkeurigheidsgraadquote:Op donderdag 5 december 2013 16:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, dan je smartphone uit je zak halen, erachter komen dat je die app niet hebt, naar de play store gaan, downloaden via een brakke verbinding die drie keer verbroken wordt, uiteindelijk de app opstarten en met zo'n kut onscreen toetsenbord met verkeerde autocorrects alles weer opzoeken. Oftewel: ik geef nog steeds voorkeur aan een geel bord.
Treinbord? Rijden de Treinen?quote:
Hoe moet je dan een kaartje kopen?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:53 schreef BlueJeans het volgende:
En de kaartjes uit de kaartautomaat gaan ook verdwijnen. Poep NS
Staat op een wegwerp OV kaart.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoe moet je dan een kaartje kopen?
Wat?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:38 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Staat op een wegwerp OV kaart.
'We' ? Ik hoor niet bij die 'we'. En ik durf te wedden dat dat ook geld voor heel wat andere mensen die een paar generaties ouder zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:18 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zag er laatst een op Amsterdam en ik was verbaasd dat ze blijkbaar nog bestondn dus ik vind het niet zo erg allemaal. Daar hebben we een smartphone voor toch?
Voor internationaal reizen blijven papieren kaartjes gewoon bestaan hoor. In België en Duitsland doen ze niet aan de OV-chip.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:53 schreef BlueJeans het volgende:
En de kaartjes uit de kaartautomaat gaan ook verdwijnen. Poep NS
Same.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:31 schreef Disorder het volgende:
Ik heb een smartphone maar ik vind die borden erg handig.
Niet iedereen heeft of wil een mobiele telefoon he.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:52 schreef Samson het volgende:
Los van het feit dat je idd smartphone etc kan gebruiken, maar wat wint de NS hier nu mee? Die borden staan toch niet in de weg of zo? En idd, als je smartphone leeg is of zo dan blijft een fysiek bord toch nog handig om te hebben?
Ik wil gewoon in mijn eigen land het old-skool papieren treinkaartje kunnen kopen. Dikke vinger Duitsland en Belgie, kom daar nooit.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Voor internationaal reizen blijven papieren kaartjes gewoon bestaan hoor. In België en Duitsland doen ze niet aan de OV-chip.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |