Mooi. 1 concurrent minderquote:Op woensdag 4 december 2013 12:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Praat niet meer met jou.
Gemeen doen tegen cachie, waz met jij?
Ik ga zo wat etenquote:
Lekker kort dagje welquote:
http://www.nu.nl/binnenla(...)derdag-verwacht.htmlquote:Tweede zware storm van 2013 donderdag verwacht
Meteorologen waarschuwen voor een zware storm die donderdagmiddag 5 december wordt verwacht. Windstoten tot 130 kilometer per uur zijn daarbij mogelijk.
Dat melden Weeronline en het KNMI.
KNMI heeft inmiddels waarschuwingscode geel voor gevaarlijk weer afgegeven,
Door een krachtige stormdepressie die zich woensdag ten zuiden van IJsland ontwikkelt krijgt Nederland donderdag te maken met de storm, die in de middag op zijn hevigst zal zijn.
Daarmee wordt Nederland voor het eerst sinds 2002 getroffen door twee zware stormen in één jaar. Op 28 oktober werden zelfs windstoten van 152 kilometer per uur genoteerd en werd vooral het Nederlandse spoor zwaar getroffen.
Volgens het KNMI begint het donderdag in de tweede helft van de ochtend al te stormen in het Waddengebied, met naar verwachting windkracht 9. Deze wind wakkert in de middag verder aan, waardoor het hele noordwestelijk kustgebied dan te maken heeft met storm of zware storm (windkracht 9 of 10).
Op de Waddeneilanden kan de storm zelfs kortstondig oplopen tot windkracht 11. In het binnenland kan het met windkracht 6 tot 7 flink waaien. In de loop van de avond zal de storm naar verwachting luwen, waardoor sinterklaasavond minder ontstuimig zal verlopen.
Bij de storm van 28 oktober kwamen twee personen om het leven. Ook was er sprake van zware schade bij onder anderen particulieren en agrariërs.
Wellicht kan zelfs jij morgen wat regendruppels op je raamwerk horen.quote:
Vond het al zo hard waaien op de fiets.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)derdag-verwacht.html
Gezellig.
[..]
Wellicht kan zelfs jij morgen wat regendruppels op je raamwerk horen.
Misschien welquote:Op woensdag 4 december 2013 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezellig.
[..]
Wellicht kan zelfs jij morgen wat regendruppels op je raamwerk horen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:49 schreef essnhills het volgende:
Alle bomen zijn nu wel al kaal, dat zal wel wat schelen
Nee, ik heb nog steeds meer dan een halve meter haarquote:
Waar woon je dan. Toch niet in de ghetto van Delft-Zuid he?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien wel![]()
![]()
Die vorige storm zat ik bij m'n ouders.
Al zal de storm daar wel weer wat heviger zijn, dat is altijd zo
Zie de sint waait door de bomen.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezellig.
Picsquote:Op woensdag 4 december 2013 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog steeds meer dan een halve meter haar
Voorhofquote:Op woensdag 4 december 2013 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar woon je dan. Toch niet in de ghetto van Delft-Zuid he?
Makkers staakt uw wild geraasquote:
Woow.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog steeds meer dan een halve meter haar
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:53 schreef Tjacka het volgende:
Zou eens tijd worden, dat het broek nog niet uitgroeit dan.
Ess heeft mooie ogenquote:Op woensdag 4 december 2013 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In vertrouwen gekregen niet doorvertellen.
Tjacka, was deze grap slecht genoeg om te kunnen afsluiten en toch echt richting stad te gaan?
Ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In vertrouwen gekregen niet doorvertellen.
Tjacka, was deze grap slecht genoeg om te kunnen afsluiten en toch echt richting stad te gaan?
Ah prima toch. Beter dan Tanthof wat ernaast ligt. Niet dat Delft echt slechte buurten heeft maar zeiken is altijd leuk.quote:
Spoedig. Ik ben nu richting Voorhof aangezien ik toch al naar buiten moet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |