quote:Op woensdag 4 december 2013 00:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
okay slapen doei lievertdsz
quote:
Ik ga niet hoorquote:
quote:
jij bent die vriend die dan zijn sleutels is vergeten.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:58 schreef badschaap het volgende:
ffs ik wil een speakertje van 3,85 bestellen, heb ik nog 3,84 op me paypal staan
had ik maar niet die optie van 7 dollarcent genomen om een ander pakketje een week eerder te laten bezorgenquote:Op woensdag 4 december 2013 00:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent die vriend die dan zijn sleutels is vergeten.
Uh, oke.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:01 schreef badschaap het volgende:
[..]
had ik maar niet die optie van 7 dollarcent genomen om een ander pakketje een week eerder te laten bezorgen
Paypal is niet direct verbonden aan je rekening?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:58 schreef badschaap het volgende:
ffs ik wil een speakertje van 3,85 bestellen, heb ik nog 3,84 op me paypal staan
Ik zou er wel op rekenen aangezien ik niet nog een nacht met 2 uur slaap ga trekken. Morgen wel vrijquote:Op woensdag 4 december 2013 00:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]nu blijven we misschien wel met zijn tweeën over. net als vroeger. dan moest je altijd verplicht zoenen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 01:00 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga even gezellig doen in de onz stomers-sc onze aartsvijanden.
Ik ben ook morgen vrij. Zullen we boven de 500 posts gaan komen LR?quote:Op woensdag 4 december 2013 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paypal is niet direct verbonden aan je rekening?
[..]
Ik zou er wel op rekenen aangezien ik niet nog een nacht met 2 uur slaap ga trekken. Morgen wel vrij![]()
Nooit gedaan. Al zit ik tegenwoordig wel vaak boven de 100.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben ook morgen vrij. Zullen we boven de 500 posts gaan komen LR?
Vind jij lb ook een lekkertje?quote:Op woensdag 4 december 2013 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit gedaan. Al zit ik tegenwoordig wel vaak boven de 100.
LB vindt Daley ook een lekkertje trouwens
Ik lees het in je Fobo, man ik wil echt in haar broekje.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit gedaan. Al zit ik tegenwoordig wel vaak boven de 100.
LB vindt Daley ook een lekkertje trouwens
Vanzelfsprekend en nu ze meerderjarig isquote:
Fijn, nu moet ik Tjacka weer zoenen.quote:
Vind je niet erg toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend en nu ze meerderjarig is![]()
Nee, deze rol houd ik dan weer niet vol. Ze ziet er in ieder geval lief uit, de woorden schattig mijdend aangezien dat een none begrip is tenzij het om een baby draait.
[..]
Fijn, nu moet ik Tjacka weer zoenen.
Neem badschaapquote:Op woensdag 4 december 2013 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afwisseling kan geen kwaad, en slaap lekker. Droom niet teveel over Fransen.
trustenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |