Weet ikquote:
?? ik bedoel het niet lelijk ofzoquote:Op woensdag 4 december 2013 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoezo? Het is ondertussen toch wel duidelijk dat we het naar onze zin hebben gehad bij wasteland?
Ik voel je struggle.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ikkan niet slapen man. mijn ritme zegt pas goedenacht om 2 uur
Ik doe net mijn laptop aan dus geen ideequote:
Ligt wat gevoeliger voor Tjacka. Hij had liever niet gehad dat zijn baas in het bezit van een foto kwamquote:Op woensdag 4 december 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
?? ik bedoel het niet lelijk ofzo
Maakt niet uit er zit een verhaal achter.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
?? ik bedoel het niet lelijk ofzo
Foto in dm graag.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt wat gevoeliger voor Tjacka. Hij had liever niet gehad dat zijn baas in het bezit van een foto kwam
niet dat ik weetquote:Op woensdag 4 december 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik doe net mijn laptop aan dus geen idee
Alsjeblieft?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd mij afzijdig in deze.
Rustig Tjackje, hier een nummer om je rustig te krijgen
Heb je dit nog niet gehoordquote:
WHAT THE FUCKquote:Op woensdag 4 december 2013 00:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je dit nog niet gehoord
OBLIGATORY DUBSTEP BREAK WHOOOquote:
Slaap lekkerquote:
Thnx, nu zal ik vast heul wild van jullie dromenquote:Op woensdag 4 december 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De boys en ik wensen je een goede nacht toe
[ afbeelding ]
Rawr
Ik zit linksonder overigens met mijn Gordon pruik en ubersnor.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thnx, nu zal ik vast heul wild van jullie dromen
hot stuffquote:Op woensdag 4 december 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit linksonder overigens met mijn Gordon pruik en ubersnor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |