Ik heb nog nooit karaoke gedaanquote:Op woensdag 4 december 2013 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze laatst nog in een karaokebar gezongen.![]()
Ik 1 keer vroegah op een camping in Zuid-Frankrijkquote:Op woensdag 4 december 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit karaoke gedaan
Zonde.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb in Luxemburg karaoke gedaan met een vriend. Rammstein. In het Frans.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die is ook tof jaquote:Op woensdag 4 december 2013 00:36 schreef Stuart het volgende:
Ook mijn laatste. Ik moet ruimte maken in mijn 15 liedjes voor deze. Wie wijkt er? Ik ga er over nadenken
Gewoon geen schaamte en gaan. Al zijn het bij mij ook wel dronken buien hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon geen schaamte en gaan. Al zijn het bij mij ook wel dronken buien hoor.
Ik sloot de laatste keer niet voor niks af met dit samen met een vriend...
tja...
Dat is stiekem mijn favo Nederlandstalige liedjequote:Op woensdag 4 december 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon geen schaamte en gaan. Al zijn het bij mij ook wel dronken buien hoor.
Ik sloot de laatste keer niet voor niks af met dit samen met een vriend...
tja...
Jaquote:Op woensdag 4 december 2013 00:37 schreef Stuart het volgende:
Pink vind ik ook wel geweldig trouwens. Family Portrait bijvoorbeeld
Gay "Dquote:Op woensdag 4 december 2013 00:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is stiekem mijn favo Nederlandstalige liedje
Was een mooie opwarmer voor Wasteland ja. Al stonden we wel wat voor lul in onze lederen outfitjes in die karaokebar.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]was een prachtig moment vorige week LR.
En terecht. Stem er dan ook op.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is stiekem mijn favo Nederlandstalige liedje
Slaap lekkerquote:Op woensdag 4 december 2013 00:38 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Daarom ook stiekemquote:
Ga ik ook doenquote:Op woensdag 4 december 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was een mooie opwarmer voor Wasteland ja. Al stonden we wel wat voor lul in onze lederen outfitjes in die karaokebar.
[..]
En terecht. Stem er dan ook op.
Dit had ik wel willen zien.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was een mooie opwarmer voor Wasteland ja. Al stonden we wel wat voor lul in onze lederen outfitjes in die karaokebar.
Trustenquote:Op woensdag 4 december 2013 00:38 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
pink is een beetje een guilty pleasure van mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |