Ik heb nog nooit karaoke gedaanquote:Op woensdag 4 december 2013 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze laatst nog in een karaokebar gezongen.![]()

Ik 1 keer vroegah op een camping in Zuid-Frankrijkquote:Op woensdag 4 december 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit karaoke gedaan

Zonde.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]

Ik heb in Luxemburg karaoke gedaan met een vriend. Rammstein. In het Frans.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]

Die is ook tof jaquote:Op woensdag 4 december 2013 00:36 schreef Stuart het volgende:
Ook mijn laatste. Ik moet ruimte maken in mijn 15 liedjes voor deze. Wie wijkt er? Ik ga er over nadenken

Gewoon geen schaamte en gaan. Al zijn het bij mij ook wel dronken buien hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 4 december 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon geen schaamte en gaan. Al zijn het bij mij ook wel dronken buien hoor.
Ik sloot de laatste keer niet voor niks af met dit samen met een vriend...
tja...

Dat is stiekem mijn favo Nederlandstalige liedjequote:Op woensdag 4 december 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon geen schaamte en gaan. Al zijn het bij mij ook wel dronken buien hoor.
Ik sloot de laatste keer niet voor niks af met dit samen met een vriend...
tja...

Jaquote:Op woensdag 4 december 2013 00:37 schreef Stuart het volgende:
Pink vind ik ook wel geweldig trouwens. Family Portrait bijvoorbeeld
Gay "Dquote:Op woensdag 4 december 2013 00:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is stiekem mijn favo Nederlandstalige liedje

Was een mooie opwarmer voor Wasteland ja. Al stonden we wel wat voor lul in onze lederen outfitjes in die karaokebar.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]was een prachtig moment vorige week LR.
En terecht. Stem er dan ook op.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is stiekem mijn favo Nederlandstalige liedje

Slaap lekkerquote:Op woensdag 4 december 2013 00:38 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()

Daarom ook stiekemquote:

Ga ik ook doenquote:Op woensdag 4 december 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was een mooie opwarmer voor Wasteland ja. Al stonden we wel wat voor lul in onze lederen outfitjes in die karaokebar.
[..]
En terecht. Stem er dan ook op.

Dit had ik wel willen zien.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was een mooie opwarmer voor Wasteland ja. Al stonden we wel wat voor lul in onze lederen outfitjes in die karaokebar.

Trustenquote:Op woensdag 4 december 2013 00:38 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()

pink is een beetje een guilty pleasure van mijquote:

Hoezo? Het is ondertussen toch wel duidelijk dat we het naar onze zin hebben gehad bij wasteland?quote:

Weet ikquote:

?? ik bedoel het niet lelijk ofzoquote:Op woensdag 4 december 2013 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoezo? Het is ondertussen toch wel duidelijk dat we het naar onze zin hebben gehad bij wasteland?

Ik voel je struggle.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ikkan niet slapen man. mijn ritme zegt pas goedenacht om 2 uur

Ik doe net mijn laptop aan dus geen ideequote:

Ligt wat gevoeliger voor Tjacka. Hij had liever niet gehad dat zijn baas in het bezit van een foto kwamquote:Op woensdag 4 december 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
?? ik bedoel het niet lelijk ofzo

Maakt niet uit er zit een verhaal achter.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
?? ik bedoel het niet lelijk ofzo

Foto in dm graag.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt wat gevoeliger voor Tjacka. Hij had liever niet gehad dat zijn baas in het bezit van een foto kwam

niet dat ik weetquote:Op woensdag 4 december 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik doe net mijn laptop aan dus geen idee

Alsjeblieft?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd mij afzijdig in deze.
Rustig Tjackje, hier een nummer om je rustig te krijgen

Heb je dit nog niet gehoordquote:

WHAT THE FUCKquote:Op woensdag 4 december 2013 00:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je dit nog niet gehoord

OBLIGATORY DUBSTEP BREAK WHOOOquote:

Slaap lekkerquote:

Thnx, nu zal ik vast heul wild van jullie dromenquote:Op woensdag 4 december 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De boys en ik wensen je een goede nacht toe
[ afbeelding ]
Rawr

Ik zit linksonder overigens met mijn Gordon pruik en ubersnor.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thnx, nu zal ik vast heul wild van jullie dromen

hot stuffquote:Op woensdag 4 december 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit linksonder overigens met mijn Gordon pruik en ubersnor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |