Dat zit toch vaak in dezelfde sportschool.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:29 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Niet fitness maar kickbox..
quote:
Iedereen die maakt een praatje met elkaar daar ik ben de enige muurbloempje daar.. Maar met jongens kan ik wel praten maar vaak zijn die gesprekken niet zo interessant en dan kom ik terugtrekkend over en dat boeit me niet zo veel .. Alleen heb ik geen ervaring met het praten tegen meisjes en ben nu al 18 maar heb in mijn leven met weinig meisjes (max 5) waarvan zeker 3 of 4 keer desbetreffende meisje mij eerst aansprak..quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:24 schreef BeachBoyBert het volgende:
[..]
een statement maken en deze ontkrachten in dezelfde zin
je moet gewoon kijken of er andere mensen zijn die ook onzeker zijn, en die aanspreken.
geen hele verhalen, maar gewoon "lekker getrained zeg" na de training.
vaak gaan ze dan ook dingen tegen jou gaan zeggen.
er zijn namelijk tich mensen die dit probleem hebben, maar jammer genoeg vinden ze elkaar niet door juist die onzekerheid
Ja maar daar heb je geen oordopjes in..quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:30 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Dat zit toch vaak in dezelfde sportschool.
Ja toch. Gewoon even die meatspin doen mattie.quote:
Haha watquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:35 schreef deadprez het volgende:
vraag of ze het witte boterhamspel willen spelen.
als je nou eerst kapt met dat FML, want daardoor lijkt het net alsof je hier alleen maar boehoehhoe komt doen. als je slachtofferrol gaat spelen wordt je ook slachtoffer.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:33 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Iedereen die maakt een praatje met elkaar daar ik ben de enige muurbloempje daar.. Maar met jongens kan ik wel praten maar vaak zijn die gesprekken niet zo interessant en dan kom ik terugtrekkend over en dat boeit me niet zo veel .. Alleen heb ik geen ervaring met het praten tegen meisjes en ben nu al 18 maar heb in mijn leven met weinig meisjes (max 5) waarvan zeker 3 of 4 keer desbetreffende meisje mij eerst aansprak..
Het is niet zo dat ik er niet goed uitzie of zo, want zie wel is meisjes oogcontact maken maar ja.. Fml
Sorry man k loop hier best lang mee en dit is t eerste keer dat ik hierover schrijf. Niemand weet dat ik hiermee zit man en het zit wel erg diep in mij.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:39 schreef BeachBoyBert het volgende:
[..]
als je nou eerst kapt met dat FML, want daardoor lijkt het net alsof je hier alleen maar boehoehhoe komt doen. als je slachtofferrol gaat spelen wordt je ook slachtoffer.
Het is maar een beetje kickboxenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:42 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Sorry man k loop hier best lang mee en dit is t eerste keer dat ik hierover schrijf. Niemand weet dat ik hiermee zit man en het zit wel erg diep in mij.
Ja dat is maar een voorbeeld maar in het dagelijkse leven gaat het ook zo..quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:44 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Het is maar een beetje kickboxen
ik snap dat het zwaar en klote is pik. maar de enige die het kan fixen ben jijzelf.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:42 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Sorry man k loop hier best lang mee en dit is t eerste keer dat ik hierover schrijf. Niemand weet dat ik hiermee zit man en het zit wel erg diep in mij.
Hou er gewoon mee op dan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:53 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
Ik zit er nu aan te denken he (heb nog nooit vriendin gehad en nog nooit gezoend en de rest ook niet) als ik later op een of ander manier een date kan krijgen, hoe moet ik communiceren met haar??
Als ik zo nu kijk word mijn hele leven vol ellende .. Niet kunnen communiceren met famillie, op werk en geen vriendin.. Leven voor mij heeft geen nut
ZEG, ZAL IK JE EENS EVEN EEN FLINKE POEIER OP JE BEK GEVEN?!quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:29 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Kickbox doen en geen zelfvertrouwen hebben. Damn jij bent echt een nietsnuts.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:29 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |