abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133890808
Hallo ouders,

Constipatie, we kennen het allemaal of zijn er allemaal wel eens mee in aanraking geweest, zo ook misschien wel onze kinderen.

Voor een medisch onderzoek ben ik opzoek naar kinderen in de leeftijd van 6 tot 18 jaar die last hebben van constipatie. Dit gaat doormiddel van een interview met het kind (ouder(s) dienen aanwezig te zijn). Ouders dienen na opgave van het kind een toestemmingsformulier in te vullen en daarna wordt de vragenlijst toegestuurd zodat ouders en kind de vragen/antwoorden kunnen voorbereiden. De tijd en locatie wordt door de ouders zelf aangegeven en mag dus ook in de vertrouwde omgeving (thuis) plaatsvinden. Er vinden geen beeld of audio opnamen plaats.

- Voor de groep kinderen van 6 tot 12 jaar duurt dat ongeveer 15 tot 30 minuten en daar staat een vergoeding tegenover van 35 USD (circa 26 euro)
- Voor de groep kinderen van 12 tot 18 jaar duurt het ongeveer 30 tot 45 minuten en daar staat een vergoeding tegenover van 75 USD (circa 55 euro)

Opgegeven informatie wordt strikt persoonlijk behandeld en onderzoek is niet voor commerciele doeleinden. Uitslagen interviews worden enkel gebruikt voor medische doeleinden.

Voor vragen of meer informatie, of om Uw kind op te geven, kunt U mij een bericht sturen.
Na opgave nog geheel vrijblijvend te kiezen om wel, of niet, deel te nemen.

Met vriendelijke groet,

Mireille
pi_133890845
Geloof dat het niet is toegestaan om geld te geven voor enquetes.

MED / Enquetes op FOK!
pi_133890900
Het zijn interviews, die face-to-face worden afgenomen. Zeker is het toegestaan daar een vergoeding tegen over te zetten. Je neemt immers iemands tijd in beslag ;-)
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:02:15 #4
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_133890905
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:00 schreef Syntos het volgende:
Geloof dat het niet is toegestaan om geld te geven voor enquetes.

MED / Enquetes op FOK!
Dat idd; en is er ook toestemming gegeven?!

Ze heeft speciaal een account aangemaakt!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:03:56 #5
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_133890968
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:02 schreef MireilleR het volgende:
Het zijn interviews, die face-to-face worden afgenomen. Zeker is het toegestaan daar een vergoeding tegen over te zetten. Je neemt immers iemands tijd in beslag ;-)
Dat zou kunnen, maar Syntos bedoeld meer of deze manier van 'werven' niet in tegenstrijd is met de regels op Fok!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_133890982
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:02 schreef MireilleR het volgende:
Oh, ik zou zweren dat ik ergens enquete zag staan.
Geen idee hoe het dan zit. Mijn fout, excuus :)
pi_133891019
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:04 schreef Syntos het volgende:

[..]

Oh, ik zou zweren dat ik ergens enquete zag staan.
Geen idee hoe het dan zit.
Sorry enquete is nergens genoemd ;-) Geen probleem, je bent in iedergval scherp haha :)
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:10:32 #8
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_133891211
Het is niet toegestaan je op Fok aan te melden om mensen te werven voor een onderzoek waar ze voor betaald worden.
Je kunt contact opnemen met forum@fok.nl om te horen op welke manier dit wel mogelijk is.
I`m not weird. I`m limited edition.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')