Hi.
Afgelopen oktober kreeg ik onwijze jeuk. Ik snapte er niks van. Vooral 's nachts was de jeuk ondraaglijk. Nachten lag ik wakker. Uiteindelijk stelde de dermatoloog vast dat ik schurft heb. Waarschijnlijk opgelopen door middel van een oud-scharrel. Geen idee.
Ik heb vier weken geleden de behandeling gedaan (pillen EN creme), en de jeuk verdween. Ik dacht er niet meer over na. Maar vorige week kreeg ik de schrik van mijn leven. Ik kreeg weer last van jeuk. Ik heb meteen weer de behandeling gedaan, maar nu (vrijdagnacht de creme opgedaan en pillen ingenomen), heb ik nog steeds last van jeuk. En dat terwijl ik dit weekend (zeker 's nachts) er vrijwel geen last van had. Vannacht lag ik weer wakker van de jeuk. Is de behandeling WEER niet aangeslagen? Of is dit na-jeuk?
Ik heb mijn hele kamer (woon op kamers) al twee keer van top tot teen gereinigd, matras etc 72 uur laten luchten, alle kleding 72uur in afgesloten zakken en daarna gewassen (onderbroeken en handdoeken op 60 graden, rest op 40 graden)... maar ik heb het gevoel dat ik het nog steeds heb.
Ik word na twee maanden dit gedoe er helemaal gek van. Heeft iemand er ervaring mee? Ik las ergens dat je na twee keer de behandeling niet meer mag doen, omdat de creme etc zeer slecht voor je is. Hoe kom ik hier in vredesnaam van af? Het is vreselijk!