Hij/ze zullen vast nog meer verbergen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:27 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hoop voor gert dat ie nog clean is
Maar dat ie zo dik was na 10 JAAR cokesnuiven snap ik niet.
Ja leuke meid is het.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik snap niet dat zo'n knuppel zo'n relatief knappe vriendin kan hebben.
In het begin... Het leek net of ze een bus haarlak erin had zitten. Het stond helemaal overeindquote:
Het zat de volgende dag nog zo en later nog, dus ik denk dat die hele bus haarlak er inderdaad in zatquote:Op woensdag 4 december 2013 11:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
In het begin... Het leek net of ze een bus haarlak erin had zitten. Het stond helemaal overeind
Ja, die waren er 'mooi' opgeschilderd, maar dat snap ik sowieso nooit.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die wenkbrauwen vond ik interessanter.
quote:De 24-jarige Marco is aangemeld door zijn oudere zus. Marco kampt met een ernstige wiet- en speedverslaving en is zeer agressief. Zijn ouders, broertjes en zus staan doodsangsten uit als hij onder invloed is en hebben meerdere keren aangifte moeten doen tegen hem. Het contact tussen Marco en zijn familie staat inmiddels op een zeer laag pitje. Ze herkennen hun eigen zoon en broer niet meer. De familie wil de oude Marco terug en ziet een interventie als enige en laatste redmiddel.
Ja, toen heette hij nog Jimmy Geduld, was een artiestennaam.quote:
No worries, RTLgemist.nlquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:37 schreef MissJ het volgende:
Shit is het om 20.30 begonnen? Ben pas rond 21.00 thuis fffuuuuhuuuu!
Weet ik, maar live met dit topic erbij kijken is leukerquote:
Staat er uit het niets een enorme neger naast je bed, dan weet je ook niet wat je overkomt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:39 schreef kawa4 het volgende:
ik sta er ok nie op te wachten dat iedereen mij zo wakker komt maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |