quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Tot je 35e thuis wonen en iedere dag drugs gebruiken. Wat een bazenleven
Hij is 27. Niet dat dat veel beter isquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Tot je 35e thuis wonen en iedere dag drugs gebruiken. Wat een bazenleven
Nee natuurlijk niet. Afkicken werkt alleen succesvol als je het zelf echt wilt, d.w.z. dat je de innerlijke overtuiging hebt dat je moet afkicken. En dan is het ook zo gebeurd.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik kan je wel zeggen dat hij niet werkt, hetzelfde geldt voor dat geweldige 12-stappen plan.
Zou gewoon gaan rellen bij RTL als ik Gertje was.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:03 schreef BlueMage het volgende:
Kleine kamer maar hoor, ik zou naar Thailand willen.
Precies, ik kan 't weten, ben op 'n gegeven moment gewoon gekapt zo van "nu ben ik volwassen, dit tijdperk is afgesloten".quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:04 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Afkicken werkt alleen succesvol als je het zelf echt wilt, d.w.z. dat je de innerlijke overtuiging hebt dat je moet afkicken. En dan is het ook zo gebeurd.
Waarmee gekapt?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Precies, ik kan 't weten, ben op 'n gegeven moment gewoon gekapt zo van "nu ben ik volwassen, dit tijdperk is afgesloten".
Oorzaak of gevolg?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:06 schreef StateOfMind het volgende:
Het zijn nou niet echt bepaald Nobelprijs kandidaten
dus dat. Heb dat zelf zo ervaren met stoppen met roken. Van de ene op de andere dag gestopt omdat ik dat zelf 100% wilde. Zonder zogenaamde hulpmiddelen (geloof daar ook niet in). Nu al bijna 11 jaar gestopt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:04 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Afkicken werkt alleen succesvol als je het zelf echt wilt, d.w.z. dat je de innerlijke overtuiging hebt dat je moet afkicken. En dan is het ook zo gebeurd.
Haha en ouders zeggen gewoon "Oh kom maar weer naar ons!" tsja dat kun je wel verwachten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:06 schreef StateOfMind het volgende:
Het zijn nou niet echt bepaald Nobelprijs kandidaten
Ken er meer die met die combi na jarenlang gebruik vrij gemakkelijk gestopt zijn. Nouja... alleen met die coke dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |