Ja hem eruit gooien want verslaafd ok terecht maar dan snel ff nog een kind maken met 'n ander, euh jaquote:
Gordon heeft toch zo'n programma daar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Die moeder gun ik wel een make-over van RTL, dat kapsel kan echt niet meer.
Wat weet jij er nou weer van!?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Probeer eerst eens je leven op de rit te krijgen
Binnen 2 maanden gescheiden en uit liefdesverdriet gaat hij dit keer aan de heroïne. Ik denk dat hij inmiddels al is overleden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:24 schreef LoveProfuzion het volgende:
Weet niet wat ik hiervan moet denken...ook het huwelijksaanzoek..beetje vreemd.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Binnen 2 maanden gescheiden en uit liefdesverdriet gaat hij dit keer aan de heroïne. Ik denk dat hij inmiddels al is overleden.
Als je Sementa heet kan je daar ook bijna niet aan ontsnappen.quote:
Ja, het is mij.. Semantha.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Waar bemoei je je mee, ben jij semantha ofzo?
Clean.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:25 schreef LoveProfuzion het volgende:
Is de uitslag van de drugstest bekend gemaakt want volgens mij heb ik die gemist
Lekker belangrijk, het is heerlijke televisie.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 07:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nare zender geworden dat RTL. Sensatie, sensatie en nog eens sensatie. Programma's maken onder het mom van mensen te kunnen helpenZo'n camera op iemands snufferd smorgens vroeg kan ook echt wel anders. Maarja, de kijkcijfers hè.
quote:De 27-jarige Kim is aangemeld door haar moeder. Kim is zwaar verslaafd aan cocaïne en werkt in de prostitutie. Door de jaren heen is Kims moeder de grip op haar dochter compleet verloren. Ze heeft er alles aan gedaan om haar dochter uit dit leven te krijgen, maar niets lijkt te werken. Ze kan maar niet tot haar doordringen. Kims moeder gaat er zelf aan onderdoor en besluit afstand van haar dochter te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |