quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik lig nu in het ziekenhuis. Ben uitgedroogd dus zodalijk infuus.Misschien sondevoeding want ik hougeen eten binnen. En morgen onderzoek.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk nieuws: volgende week om 6u 's ochtends al naar het VUmc te Amsterdam om een slang in m'n strot te krijgen voor het maag/darmonderzoek
Sterkte jullie! Ik benijd jullie niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik lig nu in het ziekenhuis. Ben uitgedroogd dus zodalijk infuus.Misschien sondevoeding want ik hougeen eten binnen. En morgen onderzoek.
Gefeliciteerd Keerlquote:
hmm, mooi klote. Sterkte Selquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
hmm, tja hopen dat ze dan tenminste iets kunnen vinden. dan is het nog niet voor nietsquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk nieuws: volgende week om 6u 's ochtends al naar het VUmc te Amsterdam om een slang in m'n strot te krijgen voor het maag/darmonderzoek
Gefeliciteerd.quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 22:40 schreef ReMcOrE het volgende:
PSV krijgt met 2-6 op de kloten en toevallig is Waterkneus er net vanavond niet bij Studio Voetbal
Ja joh, we zijn allemaal vreselijke aanstellers.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Verder lijkt iedereen hier wel ziek, zwak en misselijk.Net PSV dus:
[..]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Beetje inlevingsvermogen zou je sieren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Verder lijkt iedereen hier wel ziek, zwak en misselijk.Net PSV dus:
[..]
Kamer van 3 dus?quote:Op woensdag 11 december 2013 08:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen en thnx voor de lieve woorden.
Prachtig uitzicht hier: 3 bejaarde dames in de kamer en buiten mist.
Sterkte Selmaquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Dat zei ik inderdaad.quote:Op woensdag 11 december 2013 08:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja joh, we zijn allemaal vreselijke aanstellers.
Oh, niet mijn bedoeling.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo kom je wel over, met je ''
beterschapquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nice...quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Danny en Roy hadden D en ik kunnen wezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |